حجت‌الاسلام راشدیزدی در جمع روحانیون حوزه علمیه جعفریه زرند؛

ثواب طلبه ها همانند ثواب انبیا است

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه ثواب طلبه ها همانند ثواب انبیا است، گفت: طلبه ها باید در دین تحقیق و تفحص کنند و دانش خود را به مردم آموزش دهند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه ثواب طلبه ها همانند ثواب انبیا است، گفت: طلبه ها باید در دین تحقیق و تفحص کنند و دانش خود را به مردم آموزش دهند.

 

rashed yazdi

به گزارش صدای زرند، حجت‌ الاسلام “محمد کاظم راشد یزدی” با بیان اینکه بودجه طلبه یک نوع بودجه فرهنگی و اسلامی است، اظهارداشت: طلبه ها باید از زمان خود شناخت لازم را داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه امروزه عصر سرعت است و دانشمندان ما باید در این عصر تعدادشان زیاد شود، ابرازداشت: شما باید مطالعه زیادی داشته باشید، حتی تمامی کتاب های ادبیات قدیم را مطالعه کنید.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با عنوان اینکه زمان از اموال قوی تر است، خاطرنشان ساخت: هنوز زمان برای ما قیمت گذاری نشده است درصورتی که زمان بسیار گرانبها است.

 

وی اضافه داشت: کشور ما یک کشور غیر فعال است و سرانه کاری کشور ما نیم ساعت است که باید با فعالیت آن را به بیش از ۶ ساعت در روز برسانیم.

 

حجت‌الاسلام راشد یزدی با اذعان اینکه طلبه ها با سلامت جسمی و مغزی که دارند باید از فصل غریضه جنسی به دور باشند، بیان کرد: طلبه ها باید موجب خوش حالی امام زمان(عج) باشند.

 

وی با اشاره به اینکه اگر تقوا داشته باشید خدا درستان می دهد، تأکید کرد: اساتید حوزه های علمیه زحمات زیادی می کشند که باید بر دست همه آن ها بوسه زد.

 

وی با بیان اینکه بیکاری بسیار زشت است و خداوند آن را ناپسند می داند، ادامه داد: قلم اولین ابزار زندگی آدمی است و قلم در دین اسلام بسیار اعتبار دارد.

 

hoze elmiye zarand960825 2

hoze elmiye zarand960825 3

hoze elmiye zarand960825 4

 

انتهای پیام/

تهیه و انتشار خبر: احمدرضا ملکی