امام جمعه زرند:

حوزه های علمیه برای زنده نگه داشتن اسلام نیاز به وقفیات مردم دارند

امام جمعه زرند با اذعان اینکه پیامبران اهل وقف بودند، گفت: امروز در شهر ما حوزه های علمیه برای زنده نگه داشتن اسلام نیاز به وقفیات مردم دارند.

امام جمعه زرند با اذعان اینکه پیامبران اهل وقف بودند، گفت: امروز در شهر ما حوزه های علمیه برای زنده نگه داشتن اسلام نیاز به وقفیات مردم دارند.

 

ebrahimi emamjomeh zarand960826

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند با بیان اینکه مردان باید به خانم های خود احترام بگذارند، اظهارداشت: هرکس که به خانم خود احترام بگذارد آدم خوب و بزرگی است و هرکس به خانم خود احترام نگذارد و آن را اذیت کند آدمی پست است.

 

وی با عنوان اینکه زلزله غرب کشور زلزله ای بسیار بزرگ بود و در چند سال اخیر نظیر آن را نداشته ایم، ابرازداشت: این زلزله خسارات زیادی به هموطنان ما وارد کرده است و آنها نیازمند کمک های ما می باشند.

 

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه چادرهای جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان زلزله غرب کشور در چهار گوشه شهر بر پا شده اند، افزود: زلزله از بلاهای طبیعی است و شهر ما نیز هر چند وقت یک بار دچار این بلای طبیعی می شود و ما باید برای پیشگیری از خسارات احتمالی آن خانه های خود را مقاوم سازی کنیم.

 

وی بیان کرد: ما در شهرمان نیازمند وقفیات جدید هستیم و آدم با وقف جاویدان می شود.

 

وی با اذعان اینکه پیامبران اهل وقف بودند، تأکید کرد: امروز در شهر ما حوزه های علمیه برای زنده نگه داشتن اسلام نیاز به وقفیات مردم دارند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه روز به روز توطئه های آل سعود و آمریکا در جهان شکست می خورد، تصریح داشت: آل سعودی ها انسانیت ندارند و بازیچه دست آمریکایی ها می باشند.

 

وی خاطرنشان ساخت: اولین جبهه مقابله با اسرائیل کشور لبنان است و دشمنان قصد نابود کردن آن را داشتند که نتوانستند و حال حزب الله و لبنان مقاوم تر شده اند.

 

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شیوع پیدا کرده است و باید از آن پیشگیری شود، ادامه داد: برای اینکه شهرستان ما دچار این آنفلوآنزا نشود، باید مردم از پرنده فروشی های دوره گرد پرنده نخرند.

 

namazjomeh 960826 1

namazjomeh 960826 2

namazjomeh 960826 3

 

انتهای پیام/