رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند در گفتگو با صدای زرند:

بزودی از کوچکترین حمام تاریخی استان کرمان در زرند رونمایی می شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند از رونمایی کوچکترین حمام تاریخی استان کرمان در یکی از روستاهای شرقی زرند خبرداد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند از رونمایی کوچکترین حمام تاریخی استان کرمان در یکی از روستاهای شرقی زرند خبرداد.

 

MOHAMMAD ESLAMI MODIR MIRAS

“محمد اسلامی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، در این باره اظهارداشت: اینکه میگوییم زرند شهر ۱۰۰۱جاذبه است بی دلیل نیست و روز به روز آثار جدیدی را شناسایی و معرفی خواهیم کرد.

 

وی با اشاره اینکه بزودی یک اثر تاریخی کم نظیر که مربوط به یک حمام بصورت خاص و در یکی از روستاهای شرقی زرند است با حضور مسئولان رونمایی خواهد شد که میتواند کوچکترین حمام تاریخی استان کرمان قلمداد شود، تصریح داشت: زرند به شایستگی استحقاق تبدیل شدن به قطب گردشگری در جنوب شرق کشور را دارد و هر روز زوایای جدیدی از ایده زرند شهر ۱۰۰۱جاذبه آشکار می شود.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند اضافه داشت: علیرغم وجود قابلیتهای فراوان در حوزه تاریخی و گردشگری اما متاسفانه هنوز در حوزه سرمایه گزاری به نقطه مطلوب نزدیک نشده ایم و سرمایه گزاریهای اخیر در حوزه های متعدد از جمله بوم گردیها هرگز مورد رضایت نیست و باید همگام با فعالیتهای معرفی جاذبه ها اقدامات سرمایه گزاری هم حرکت کند، در غیر اینصورت ما در افق ۱۴۰۰ برای اسکان و اقامت روزانه ۳۰۰۰ گردشگر با مشکل روبرو خواهیم شد.

 

اسلامی در پایان با اطمینان دادن از حمایت دستگاه های اجرایی شهرستان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از علاقمندان به سرمایه گزاری در حوزه گردشگری خواست تا در این حوزه ورود مطمئنی را تجربه کنند.

 

kochek tarin hamam tarikhi zarand960826 1 kochek tarin hamam tarikhi zarand960826 2

 

انتهای پیام/