فرمانده سپاه ناحیه زرند در گفتگو با صدای زرند؛

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج در زرند

فرمانده سپاه زرند گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج در زرند برگزار می شود و ما سعی می کنیم از بهترین امکانات در این برنامه ها استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه زرند گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج در زرند برگزار می شود و ما سعی می کنیم از بهترین امکانات در این برنامه ها استفاده کنیم.

 

aliakbar shahrokhi960830

سرهنگ “علی اکبر شاهرخی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با اشاره به اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه آغاز شده است، اظهارداشت: ۵ آذر ماه سالروز تشکیل بسیج به دستور امام خمینی(ره) است.

 

وی با بیان اینکه ما این هفته را پاس می داریم و از ظرفیت های آن استفاده می کنیم، ابرازداشت: روزی که بسیج تشکیل شد همه احاد مردم فکر می کردند بسیج نیرویی شبه نظامی است اما در آینده مشخص شد بسیج پشتوانه نظام است.

 

فرمانده سپاه ناحیه زرند تصریح داشت: بسیج موفیقت های زیادی کسب کرده است و از جمله این ها می توان به راه اندازی مرکز شمیم خانواده، کاهش آسیب های اجتماعی، ازدواج آسان اشاره کرد.

 

وی با عنوان اینکه در شهرستان زرند ۹ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال زایی از سمت بسیج پرداخت شده است، خاطرنشان ساخت: امسال نیز ۲۴۰ میلیون تومان تاکنون تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

 

سرهنگ شاهرخی اضافه داشت: بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج در زرند برگزار می شود و ما سعی می کنیم از بهترین امکانات در این برنامه ها استفاده کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه زرند با بیان اینکه در هفته بسیج حلقه های صالحین در چهار شهر زرند با نام میقات صالحین در قبل از نمازجمعه برگزار می شود، افزود: تجمع بسیجیان در ۵ آذرماه در حسینیه سپاه مهم ترین برنامه ای است که در هفته بسیح در زرند برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در حوزه بسیج خواهران کار های خوبی در زمینه حجاب، آسیب هایی که در زمینه خواهران است، روابط سالم، روابط زناشویی، عرضه تولیدات خواهران و …انجام شده است.

 

انتهای پیام/