به مناسب هفته بسیج؛

بازدید سر زده معاون فرماندار از مراکز درمانی زرند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار از وضعیت درمانی درمانگاه شهید ثمره، درمانگاه شفا و بیمارستان سینا زرند به صورت سرزده بازدید کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار از وضعیت درمانی درمانگاه شهید ثمره، درمانگاه شفا و بیمارستان سینا زرند به صورت سرزده بازدید کرد.

 

bazdid moaven farmandar960830 6

“علی صادق زاده” در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه این بازدید در راستای تجلیل از مقام شامخ بسیجیان است، اظهارداشت: درمانگاه شهید ثمره زرند متعلق به بسیجیان می باشد و باید از این بسیجیان تقدیر و تشکر کرد، چون که بخشی از بحث درمانی شهرستان زرند را پوشش می دهند.

 

وی با عنوان اینکه درمانگاه شهید ثمره حتی در روز های تعطیل نیز فعال می باشد، تصریح داشت: پزشکان در این درمانگاه تلاش های زیادی انجام می دهند و باید از زحمات آن ها تقدیر شود.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زرند با اشاره به اینکه بیمارستان سینا زرند از زلزله سال ۸۳ آسیب دیده است، تصریح داشت: بیمارستان سینا به بیمارستان امام علی(ع) منتقل شده است و در حال حاظر بخش درمان شهرستان زرند در بیمارستان امام علی(ع) انجام می شود.

 

وی اضافه داشت: با پیگیری هایی که صورت گرفته است ما در حال حاظر در بخش درمان شهرستان با مشکل مواجه نمی باشیم و بیمارستان امام علی(ع) از ظرفیت بالایی برخوردار است.

 

صادق زاده با اشاره به اینکه بیمارستان در حال احداث سینا زرند در سال آینده به بهره برداری می رسد، افزود: با بهره برداری بیمارستان جایگزین سینا بخش عمده ای از مشکلات درمانی شهرستان زرند بر طرف می شود.

 

وی با بیان اینکه درمانگاه های شهرستان زرند با بیش از ۱۰ پزشک متخصص در حال فعالیت می باشند، اذعان داشت: هر پزشک در زرند تعداد زیادی از بیماران را ویزیت می کنند.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زرند ادامه داد: علاوه بر ظرفیتی که در بیمارستان امام علی(ع) زرند ایجاد شده است، یک ظرفیت دیگر نیز در خود بیمارستان برای مواقع اضطراری ایجاد شده است و امکان آماده کردن تعداد زیادی تخت در این مکان  وجود دارد.

 

bazdid moaven farmandar960830 1

bazdid moaven farmandar960830 2

bazdid moaven farmandar960830 3

bazdid moaven farmandar960830 4

bazdid moaven farmandar960830 5

bazdid moaven farmandar960830 7

bazdid moaven farmandar960830 8

bazdid moaven farmandar960830 9

bazdid moaven farmandar960830 10

bazdid moaven farmandar960830 11

bazdid moaven farmandar960830 12

 

انتهای پیام/