رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند در گفتگو با صدای زرند:

مرغ های موجود در بازار عاری از آنتی بیوتیک می باشد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند: با توجه به اجرای طرح ردیابی گوشت مرغ در استان و بر اساس سند توسعه امنیت غذایی کلیه مراحل پرورش و استحصال گوشت مرغ تحت نظارت و ردیابی قرار دارد و پس از تولید از گوشت مرغ نمونه گیر های لازم انجام و جهت تایید عاری بودن از آنتی بیوتیک به آزمایشگاه ارسال می گردد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند گفت: با توجه به اجرای طرح ردیابی گوشت مرغ در استان کرمان و بر اساس سند توسعه امنیت غذایی کلیه مراحل پرورش و استحصال گوشت مرغ تحت نظارت و ردیابی قرار دارد و پس از تولید از گوشت مرغ نمونه گیر های لازم انجام و جهت تایید عاری بودن از آنتی بیوتیک به آزمایشگاه ارسال می گردد.

 

gosht morgh

حسن لطفعلی پور در گفتگو با خبرنگار صدای زرند در این باره اظهارداشت: بر این اساس تمامی گوش مرغ تولیدی در استان کرمان بعنوان مرغ بدون آنتی بیوتیک محسوب گردیده و قیمت آن نیز طبق نرخ تایید شده کمیسون تنظیم بازار بصورت یکسان توسط مراکز عرضه دریافت می گردد.

 

وی ضمن اشاره به مشاهده برخی از تخلفات در فروش گوشت مرغ خاطرنشان ساخت: در بازرسی های انجام شده مشخص شد در برخی از مراکز عرضه، مرغ با عنوان مرغ سبز توزیع و با قیمت بالاتر در حال فروش است که این محموله ها بدون هماهنگی و بدون هیچ مجوزی توسط افراد سود جو وارد بازار شده و باقیمت بالاتر عرضه گردیده است.

 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند ابرازداشت: از این پس در صورت مشاهده هر گونه محموله غیر مجاز در مراکز عرضه شهرستان با هماهنگی مراجع قضایی نسبت به جمع آوری آن ها اقدام و با افراد متخلف برابر مقررات جاری برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/