در نشست شورای فرهنگ عمومی مطرح شد:

هدف از ۹ ربیع‌الاول دشمن شناسی است/بیشترین آمار تلفات تصادفات زرند مربوط به موتورسیکلت‌ است

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه امام زمان(عج) و اهلبیت مایه وحدت در بین زمین هستند، گفت: هدف از ۹ ربیع‌الاول دشمن شناسی است و دشمن اصلی ما استکبار جهانی است.

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه امام زمان(عج) و اهلبیت مایه وحدت در بین زمین هستند، گفت: هدف از ۹ ربیع‌الاول دشمن شناسی است و دشمن اصلی ما استکبار جهانی است.

 

neshast shoraye farhang omomi960905

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در این نشست با بیان اینکه ماه ربیع‌الاول ماه شادی است، اظهارداشت: ماه ربیع‌الاول اعلام دوستی با اهلبیت و بیزاری از دشمن است.

 

وی با اشاره به اینکه امام زمان(عج) و اهلبیت مایه وحدت در بین زمین هستند، ابرازداشت: هدف از ۹ ربیع‌الاول دشمن شناسی است و دشمن اصلی ما استکبار جهانی است.

 

سرهنگ “نورعلی چوگانی” فرمانده انتظامی زرند در این نشست با عنوان اینکه ۹۱ مورد تصادفات در شش ماهه اول سال ۹۶ داشته ایم، اظهارداشت: بیشترین آمار تلفات تصادفات زرند مربوط به موتورسیکلت‌ است.

 

با اذعان اینکه علت اصلی تصادفات در زرند عدم رعایت حق تقدم و عدم رعایت فاصله طولی بوده است، عنوان کرد: خیابان های امام خمینی(ره)، فردوس، شهدای محمد آباد خیابان هایی هستند که بیشترین تصادفات در آن ها رخ می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه حتی ۱۰ درصد موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند، تصریح داشت: رسانه ها و خیرین امنیت ساز نقش به سزایی می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند.

 

“سید مهدی قویدل” دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در این نشست با بیان اینکه ما در بحث سرمایه گذاری در زیر ساخت ها مشکل داریم، گفت: ما باید به دنبال ویژگی های توسعه در جامعه برویم.

 

وی با ابراز اینکه ما تاکنون مکانی برای تخلیه هیجانات جوانان ایجاد نکرده ایم، ادامه داد: پیست موتور سیکلت باید در زرند ایجاد شود.

 

انتهای پیام/