رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند در گفتگو با صدای زرند:

۹۴۰ نفر برای دریافت تسهیلات بازسازی زلزله در زرند به بانک معرفی شده اند/احتمال افزایش تسهیلات بازسازی زلزله در زرند وجود دارد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند با بیان اینکه  ۹۴۰ نفر برای دریافت تسهیلات بازسازی زلزله در زرند به بانک معرفی شده اند، گفت:  از این تعداد ۶۲۵ پرونده جذب شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند با بیان اینکه  ۹۴۰ نفر برای دریافت تسهیلات بازسازی زلزله در زرند به بانک معرفی شده اند، گفت:  از این تعداد ۶۲۵ پرونده جذب شده است.

 

bonyad maskan960826 5

“احمد سلطانی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه تا به حال ۳ هزار پرونده تسهیلات بازسازی زلزله در زرند کارشناسی شده است، تصریح داشت: استقبال مردم برای دریافت تسهیلات بازسازی زلزله در زرند خوب بوده است.

 

وی با بیان اینکه  ۹۴۰ نفر برای دریافت تسهیلات بازسازی زلزله در زرند به بانک معرفی شده اند، افزود:  از این تعداد ۶۲۵ پرونده جذب شده است.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند با عنوان اینکه اولین لیست واریز تسهیلات بازسازی زلزله برای مرکز استان ارسال شده است، تصریح داشت: با صحبت هایی که در ستاد بازسازی استان کرمان انجام شده است احتمال دارد مبلغ تسهیلات بازسازی در زرند افزایش یابد که این هنوز قطعی نشده است.

 

وی اضافه داشت: ۱ هزار ۱۰۰ پرونده تشکیل شده در ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند گیر نامه شهرداری می باشند که امیدواریم متقاضیان دریافت تسهیلات بازسازی زلزله هرچه زودتر این نامه را به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند بیاورند تا از مزایای کمک بلاعوض نیز بهره مند شوند.

 

سلطانی با بیان اینکه ۶۰ درصد تسهیلات جذب شده در شهرستان زرند مربوط به روستاهای بخش یزدان آباد و شهر یزدانشهر است، اذعان داشت: مردم روند تشکیل پرونده را به روز های آخر موکول نکنند چون که روند تشکیل پرونده چند روزی زمان بر است و مهلت دریافت پرداخت کمک بلاعوض تنها تا پایان اذرماه می باشد.

 

انتهای پیام/