آقای رئیس‌جمهور؛ بفرمایید خودرو با شیشه دودی!

چندی پیش مجله «کلوزر» با انتشار عکس‌هایی که فرانسوا اولاند را در حال موتورسواری نشان می‌دهد، مدعی شد که رئیس‌جمهور فرانسه مخفیانه با ژولی گیه، هنرپیشه زن فرانسوی ملاقات می‌کرده است.

SedayeZarand.IRرسوایی اخلاقی در هر کجای دنیا صورت بگیرد نه تنها دستمایه طنز قرار نمی‌گیرد، بلکه به صورت جدی هم رسانه‌ها آن را پیگیری می‌کنند.

صدای زرند: فرانسه، اما در نقطه مقابل سایر کشورها قرار دارد و رسوایی اخلاقی رئیس‌جمهوری این کشور ابتدا با بی‌تفاوتی مردم فرانسه رو‌به‌رو شد و اکنون نیز دستمایه تبلیغاتی شرکت‌های اجاره خودرو شده است.

به گزارش «ایسنا» در حال حاضر چند شرکت‌ از رابطه محرمانه فرانسوا اولاند با یک هنرپیشه زن استفاده تبلیغاتی کرده‌اند و برای اجاره خودروهایشان از این موضوع بهره‌برداری می‌کنند.

گفته می‌شود که اولاند با موتورسیکلت به دیدار معشوقه‌اش می‌رفته است، به همین دلیل شرکت‌های اجاره خودرو بیشترین بهره تبلیغاتی را از این موضوع می‌برند. در این راستا شعاری که به شدت طرفدار پیدا کرده است از این قرار است: «آقای رئیس جمهور، از موتورسیکلت دوری کنید! شرکت سیکست ماشین‌هایی با شیشه‌های دودی اجاره می‌دهد». این شعار تبلیغاتی جدید شرکت آلمانی «سیکست» است که یکی از شرکت‌های شناخته‌شده در زمینه‌ اجاره خودرو به‌شمار می‌رود.

چندی پیش مجله «کلوزر» با انتشار عکس‌هایی که فرانسوا اولاند را در حال موتورسواری نشان می‌دهد، مدعی شد که رئیس‌جمهور فرانسه مخفیانه با ژولی گیه، هنرپیشه زن فرانسوی ملاقات می‌کرده است.

از قرار معلوم، رئیس جمهوری ۵۹ ساله و معشوقه ۴۱ ساله‌اش را سگولن رویال، همسر پیشین اولاند، با یکدیگر آشنا کرده است. گفته می‌شود که اولاند از سال ۲۰۱۱، زمانی که هنوز رئیس‌جمهور نشده بود، با گیه رابطه داشته است. البته سیکست تنها شرکتی نیست که از این ماجرا بهره‌ تبلیغاتی برده است. شرکت «درایو» هم که در زمینه‌ اجاره خودرو نسبتا شناخته شده است، رابطه مخفیانه رئیس‌جمهوری را دستمایه تبلیغات خود قرار داده است.

این شرکت نقشه‌ای منتشر کرده است که فاصله کاخ الیزه تا محل ملاقات اولاند و گیه را محاسبه کرده و به این نتیجه رسیده است که رفتن به قرار ملاقات توسط خودروهای اجاره‌ای درایو می‌توانسته است برای رئیس جمهوری فقط ۵ یورو هزینه داشته باشد. به همین دلیل این شرکت توصیه می‌کند که «با این اجاره ارزان» بهتر است که مردم به جای موتورسیکلت از خودروهای درایو استفاده کنند.

انتهای پیام/