مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در گفتگو با صدای زرند:

بیش از ۶۰ درصد مدارس شهرستان زرند بازسازی شده اند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: بیش از ۶۰ درصد مدارس شهرستان زرند بازسازی شده اند و ۴۰ مدرسه در شهرستان زرند احتیاج به مقاوم سازی دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: بیش از ۶۰ درصد مدارس شهرستان زرند بازسازی شده اند و ۴۰ مدرسه در شهرستان زرند احتیاج به مقاوم سازی دارند.

 

 

IMG 6644

“حسین کاظمی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه در شهرستان زرند ۲۲۲ مدرسه دولتی و ۳۱ مدرسه غیر دولتی فعالیت می کنند، اظهارداشت: بیش از ۶۰ درصد مدارس شهرستان زرند بازسازی شده اند و ۴۰ مدرسه در شهرستان زرند احتیاج به مقاوم سازی دارند.

 

وی با اشاره به اینکه هماهنگی که با کارشناسان نوسازی مدارس انجام شده است قرار بر این شده است که اگر مدارسی قابل استفاده نباشند با توجه به نظر کارشناسان نوسازی مدارس، تخلیه و دانش آموزان به مدرسه ای دیگر منتقل می شوند، ابرازداشت: ۸ مدرسه در شهرستان زرند طی ۳ سال گذشته بازسازی شده اند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با عنوان اینکه در سال گذشته ۱۶ هزار دانش آموز زرندی آموزش های لازم را در زمینه مقابله با زلزله دیده اند، تصریح داشت: در سال تحصیلی جاری با برنامه ریزی های انجام شده قرار بر این شد تا کارشناسان جمعیت هلال احمر برای مقابله با زلزله در صبحگاه مدارس آموزش های لازم را به دانش آموزان بدهند.

 

وی اضافه داشت: مدرسه اتباع خارجه زرند از محل اعتبارات اداره کل اتباع خارجه در حال احداث می باشد و در اوایل سال تحصیلی ۹۸-۹۷ با قولی که توسط استانداری داده شده است به بهره برداری میرسد.

 

کاظمی با بیان اینکه ۲۹ هزار ۲۱۵ دانش آموز زرندی در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم تحصیل می کنند، اذعان داشت: در شهرستان ۲۳۵۰ همکار فرهنگی آموزش و پرورش فعالیت می کنند و آموزش های لازم را به دانش آموزان میدهند.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۲ آموزشگاه زرند با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان مجهز به سیستم مرکزی شوفاژ شده اند، ادامه داد: این کار هم از لحاظ ایمنی و هم از لحاظ حفظ جان دانش آموزان بسیار کار خوبی می باشد که انجام شده است.

 

انتهای پیام/