جام حذفی؛استقلال میزبان مس/ پرسپولیس با قرعه!

استقلال با توجه به قانون سازمان لیگ میزبان مس کرمان خواهد بود اما تراکتورسازی در صورت حذف پرسپولیس میزبان دیدار نیمه نهایی است.

JamHazfiپس از برتری استقلال مقابل ذوب آهن این سوال به وجود امد که مصاف این تیم و مس کرمان برای حضور در فینال در کدام شهر برگزار می شود.

به گزارش “صدای زرند“، به نقل از ملت ایران، بعضی از بازیکنان استقلال در مصاحبه هایی عنوان کردند باید قرعه کشی شود اما قانون جام حذفی می گوید تیمی که طبق قرعه در دو بازی متوالی خانگی میزبان باشد در صورت رعایت نشدن این مسئله برای حریف رو در رویش باید به خانه رقیب برود.

استقلال در بازی قبل میهمان ذوب آهن بود اما مس دو بازی خانگی را مقابل نفت امیدیه و نفت آبادان برگزار کرد. اگر طبق قانون برای نیمه نهایی قرعه کشی نداشته باشیم طبق این فرمول استقلال میزبان مس است و با توجه به فاصله دو تیم که یکی در صدر است و دیگری در قعر به نظر می رسد آبی ها از همین حالا یک پای فینال هستند.

اما در آن سو پرسپولیس برای رسیدن به فینال دو خوان سخت را پیش رو دارد. بازی با فولاد در اهواز که به تازگی به این تیم در خوزستان باخته و سپس در صورت حذف نشدن یک دیدار فوق العاده سخت مقابل تراکتور دارد.

از آنجایی که تراکتورسازان همانند پرسپولیس میهمان بودند در صورت تقابل دو تیم با یکدیگر باید قرعه کشی برای انتخاب میزبان انجام شود. اما اگر فولاد برنده این بازی شود آن وقت بازی دو تیم در تبریز برگزار خواهد شد چرا که فولاد در سه بازی متوالی در اهواز مقابل رقبایش قرار گرفته بود. از این رو می شود حدس زد آرزوی تبریزی ها حذف پرسپولیس در اهواز است.

انتهای پیام/