پخت روزانه ۲ هزار قرص نان صلواتی توسط بسیجیان زرند

سرهنگ زمانی بیان داشت: در دهه اول نخست محرم مراسم عزاداری در حسینیه سپاه ثاراله زرند با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار می شود به گزارش “صدای زرند”، سرهنگ عبدالمجید زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارکرد: در این کار خداپسندانه قریب ۷۰ نفر ازخواهران بسیجی مشارکت دارند. وی تصریح کرد: کار پخت نان […]

سرهنگ زمانی بیان داشت: در دهه اول نخست محرم مراسم عزاداری در حسینیه سپاه ثاراله زرند با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار می شود

صدای زرند

صدای زرندبه گزارش “صدای زرند”، سرهنگ عبدالمجید زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارکرد: در این کار خداپسندانه قریب ۷۰ نفر ازخواهران بسیجی مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: کار پخت نان صلواتی هر روز از ساعت ۴ بامداد در قالب گروه‌های مختلف خمیرکردن، چونه گیر، نازک کردن خمیر، پخت کردن، تقسیم بندی و بسته‌بندی آغاز می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند با بیان اینکه روزانه بیش از ۲ هزار قرص نان صلواتی توسط خواهران بسیجی پخت می‌شود، تصریح کرد: هر روز قریب ۲۰ کیسه آرد تهیه و در اختیار بسیجیان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در دهه اول نخست محرم مراسم عزاداری در حسینیه سپاه ثاراله زرند با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار می شود، افزود: در این ایام از حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر ازعزاداران حسینی پذیرائی شام به عمل می آید.

زمانی خاطرنشان کرد: به همین منظور جمعی از خواهران خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اعضاء بسیج و هیئت ثارالله این شهرستان در حرکتی خودجوش اقدام به خرید تجهیزات پخت نان از قبیل دستگاه خمیرکن، تنور و لوازم جانبی از طریق خودیاری کرده و با این کار خداپسندانه ارادت خود را به حضرت ابا عبداله الحسین (ع) ابراز می‌کنند.