معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان:

معرفی ۸۵۰ نفر به بانک برای دریافت تسهیلات زلزله در زرند

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان از معرفی ۸۵۰ نفر به بانک برای دریافت تسهیلات بازسازی زلزله در شهرستان زرند خبرداد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان از معرفی ۸۵۰ نفر به بانک برای دریافت تسهیلات بازسازی زلزله در شهرستان زرند خبرداد.

 

mahdi mohammadi moaven bonyad masken rostayi ostan kerman

“مهدی محمدی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه پیرو مصوبه جدید تسهیلات بازسازی زلزله ۲۰ میلیون تومانی روستایی به ۳۰ میلیون تومان و تسهیلات بازسازی زلزله ۳۰ میلیون تومانی شهری به ۴۰ میلیون تومان افزایش داده شد، اظهارداشت: مردم باید نهایت استفاده را از این تسهیلات بازسازی ببرند.

 

وی با عنوان اینکه افرادی که پیرو مصوبه قبلی برای تسهیلات بازسازی زلزله ۲۰ میلیون تومانی روستایی و ۳۰ میلیون تومانی شهری به بانک معرفی شده اند با بانک سریعاََ انقاد قرار داد کنند، تصریح داشت: مابقی تسهیلات بازسازی زلزله آن ها که ۱۰ میلیون تومان میباشد از طریق همان بانک پرداخت می شود.

 

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان اضافه داشت: تاکنون ۸۵۰ نفر در شهرستان زرند برای دریافت تسهیلات بازسازی زلزله به بانک معرفی شده اند و این تسهیلات را به همراه منابع کمک بلاعوض دریافت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه استقبال مردم نسبت به قبل بهتر شده است، اذعان داشت: هنوز توقع می رود که موضوع مهم زلزله جدی گرفته شود و مردم برای دریافت تسهیلات بازسازی زلزله در بنیاد مسکن پرونده تشکیل دهند.

 

وی ادامه داد: پبرو مصوبه قبلی به ۲۳۳۳ واحد شهری و روستایی در شهرستان زرند تسهیلات بازسازی زلزله پرداخت می شود.

 

انتهای پیام/