افتتاح یک طرح آبیاری تحت فشار در دهه فجر در زرند

در ایام مبارک دهه فجر در شهرستان زرند یک طرح آبیاری تحت فشار با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۵میلیون ریال در دهستان محمد آباد روستای همت آباد افتتاح می‌شود.

Irigationعباس ملایی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از افتتاح چهار طرح کشاورزی در شهرستان‌های زرند، رفسنجان و کرمان در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

به گزارش “صدای زرند“، عباس ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار کرد: در ایام مبارک دهه فجر در شهرستان زرند یک طرح آبیاری تحت فشار با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۵میلیون ریال در دهستان محمد آباد روستای همت آباد افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه این طرح زمینه اشتغال برای پنج نفر را فراهم می‌کند، افزود: در این ایام، یک طرح مرغداری نیز با اعتبار سه میلیارد ریال در روستای شعبجره افتتاح شده و زمینه اشتغال برای سه نفر را فراهم می‌کند.

ملایی همچنین از افتتاح یک طرح پرورش قارچ خوراکی در دهستان رزم آوران در روستای علم آباد با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در دهه فجر خبر داد و گفت: این طرح زمینه اشتغال برای یک نفر در رفسنجان را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: کارخانه کنسروسازی به نام شرکت ترنج کویر با اعتبار پنج میلیارد ریال در دهه مبارک فجر در شهرستان کرمان به بهره برداری می‌رسد و زمینه اشتغال برای چهار نفر را ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان خاطرنشان کرد: طرح‌های مذکور از محل اعتبارات ملی و تسهیلات ارزان قیمت بانکی در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/