رئیس انجمن جامعه ایمن کشور:

پیوستن زرند به انجمن جامعه ایمن کشوری

رئیس انجمن جامعه ایمن کشور از پیوستن شهرستان زرند به انجمن جامعه ایمن کشوری خبر داد.

رئیس انجمن جامعه ایمن کشور از پیوستن شهرستان زرند به انجمن جامعه ایمن کشوری خبر داد.

 

javad nofaresti jameh imen

به گزارش صدای زرند، “جواد نوفرستی” در اولین همایش جامعه ایمن استان کرمان در زرند با بیان اینکه جامعه ایمن یک موضوع قانونی است، اظهارداشت: شهرستان زرند به عنوان اولین شهرستانی است که در استان کرمان به انجمن جامعه ایمن کشوری پیوسته است.

 

وی با عنوان اینکه شهرستان زرند به عنوان فعال ترین کمیته راهبری جامعه ایمن در کشور است، تصریح داشت: ما باید پیگیر باشیم تا هسته جامعه ایمن در تمامی شهرستان های استان کرمان شکل بگیرد.

 

رئیس انجمن جامعه ایمن کشور اضافه داشت: آمار اقدام به خودکشی در قبل از سال ۸۹ در زرند سالانه ۱۶ اقدام به خودکشی بوده است که این آمار در سال های اخیر به ۴ اقدام به خودکشی کاهش یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه سالانه ۱۶ هزار نفر در تصادفات در کشور فوت می کنند، ابرازداشت: سالانه ۳۳۳ هزار نفر در حوادث ترافیکی کشور مصدوم می شوند.

 

نوفرستی با بیان اینکه ما باید سعی کنیم شادی را در بین مردم افزایش دهیم، اذعان داشت: سالانه بیش از ۲۶ هزار نفر بر اثر آلودگی هوا جان خود را در کشور از دست می دهند و شهرستان زرند نیز از این موضوع رنج می برد.

 

وی با ابراز اینکه ۶۰ درصد قبض های جریمه جاده ای به ایمن سازی جاده ها تعلق می گیرد، تأکید کرد: ۴۰ درصد حق بیمه ثالث بیمه ها به اورژانس، نیروی انتظامی و… باید تعلق بگیرد.

 

انتهای پیام/