افتتاح ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم زرند

محمد‌علی ودیعتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۱۴ پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۳۱۵،۳۱۵ میلیون ریال در شهرها و روستاهای استان کرمان افتتاح می‌شوند.

Vadiatiمحمد‌علی ودیعتی، مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از افتتاح ۱۴ پروژه گازرسانی در دهه فجر در نقاط مختلف این استان خبر داد.

صدای زرند: به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمد‌علی ودیعتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۱۴ پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۳۱۵،۳۱۵ میلیون ریال در شهرها و روستاهای استان کرمان افتتاح می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان افزود: با تلاش و کوشش کارکنان این مجموعه، ۱۴ پروژه مهم این شرکت به زودی افتتاح و در حدود هفت هزار و۵۳ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

ودیعتی گفت: در دهه مبارک فجر، پروژه‌های گازرسانی در ۱۳ روستا در شهرستان رفسنجان و ۱۵۳۰ خانوار با اعتباری بالغ بر ۳۶،۲۶۰ میلیون ریال، شهرستان سیرجان ۱۶ روستا با ۲۹۳۸ خانوار با اعتبار ۸۳۸۵۶ میلیون ریال، شهرستان بافت و رابر با ۲۶ روستا و۶۰۷ خانوار با اعتبار۳۲۸۶۳ میلیون ریال و در شهرستان زرند و کوهبنان شش روستا و۵۲۷ خانوار با اعتباری بالغ بر۱۶۳۳۷ میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: در این ایام همچنین پروژه گازرسانی به ۲۰ روستا از دهستان‌های شهر بردسیر با ۹۵۸ خانوار و اعتباری بالغ بر ۵۱۰۳۴ میلیون ریال و ۱۱ روستا کرمان با ۴۹۳ خانوار و ۸۲۴۶۶ میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از بهره‌مندی ساکنان ۹۲ روستا از نعمت گاز طبیعی به مناسبت دهه فجر در استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: در سالهای آتی با تخصیص بودجه، مردم شهرها و روستاهای دیگر این استان پهناور نیز از این نعمت خدادادی بهره‌مند می‌شوند.

ودیعتی به گازرسانی به ۳۴ واحد صنعتی در سطح استان در دهه فجر اشاره کرد و گفت: عملیات گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی، با اعتباری بالغ بر ۱۱هزار میلیون ریال انجام شده است.

وی از افتتاح و اجرایی شدن ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم شهرستان زرند، CGS دوم رفسنجان وشهرک صنعتی بردسیر در دهه مبارک فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور تقویت فشار و جلوگیری از افت فشار گاز در شهرستان زرند، ایستگاه دوم برون شهری CGS با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیون ریال وارد سرویس می‌شود.

انتهای پیام/