امام جمعه زرند:

کارگران کارخانجات زرند اگر تجمع کنند مدیرعامل آن کارخانجات باید دستگیر شوند/عده ای از بنگاهداران زرندی کلاهبردار هستند

امام جمعه زرند گفت: از امروز به بعد هر کدام از شرکت ها یا کارخانجات زرند اگر کارگران آن ها اعتصاب یا تجمع کنند، مسئولین موظفند مدیر عامل آن شرکت را دستگیر و با آن برخورد قانونی کنند.

امام جمعه زرند گفت: از امروز به بعد هر کدام از شرکت ها یا کارخانجات زرند اگر کارگران آن ها اعتصاب یا تجمع کنند، مسئولین موظفند مدیر عامل آن شرکت را دستگیر و با آن برخورد قانونی کنند.

 

ebrahimi emamjomeh

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند با بیان اینکه مردم نباید از دشمن غافل شوند، اظهارداشت: بزرگترین مشکل مسلمانان از گذشته تاکنون غفلت از دشمن بوده است.

 

وی با عنوان اینکه انسان باید دور اندیش باشد و خوش گمانی نسبت به دشمن را کنار گذاشته و همیشه نسبت به دشمن حساس باشد، ابرازداشت: بیداری مردم توسط رهبری دشمن را به زمین زده است.

 

امام جمعه زرند اذعان داشت: در فتنه های اخیر مردم با وفای ایران اسلامی فتنه دشمن را خنثی کردند و فتنه های اخیر سرنخ آن آمریکا است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن بر روی شبکه های مجازی برنامه ریزی کرده است و ما باید نسبت به این موضوع آگاه باشیم، خاطرنشان ساخت: در صورتی که نا امنی در کشور به وجود آید اولین سود آن را آمریکا و استکبار جهانی می برد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه مردم کشور و رهبرشان را دوست دارند، تأکید کرد: آتش فشان پیروزی های جهان اسلام سر منشع آن ایران اسلامی است.

 

وی با ابراز اینکه اغتشاشگران و منافقین هیچ جایگاهی در استان کرمان ندارند، بیان کرد: آمریکا در این فتنه نیز باز شکست خورد.

 

امام جمعه زرند با عنوان اینکه شهر ما شهری صنعتی است، گفت: وقتی شرکتی یا کارخانه ای پیمانکاری را به کار می گیرد و آن پیمانکار اگر حق و حقوق کارگر را نپردازد مسئولین باید با مدیرعامل آن شرکت برخورد قانونی کنند.

 

وی افزود: از امروز به بعد هر کدام از شرکت ها یا کارخانجات زرند اگر کارگران آن ها اعتصاب یا تجمع کنند، مسئولین موظفند مدیر عامل آن شرکت را دستگیر و با آن برخورد قانونی کنند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اذعان اینکه مسئولین باید حق و حقوق کارگران را بگیرند، یادآور شد: اگر مسئولین بد مدیریت می کنند این بدی از مردم نمی باشد و کسانی که کوتاهی می کنند مدیون خون شهدا هستند.

 

وی با بیان اینکه عده ای از بنگاهداران زرندی کلاهبردار هستند، ادامه داد: به آن ها فرصتی داده شده است تا حق و حقوق مردم را بپردازند در غیر این صورت اسامی آن ها در هفته آینده از تریبون نمازجمعه اعلام می شود تا مردم همه ی آن ها را بشناسند.

 

انتهای پیام/