با هدف ترویج و گسترش فرهنگ نماز:

کارگاه آموزشی نماز ویژه مربیان مهدهای کودک زرند در حال برگزاری است

در راستای طرح نیک نماز کارگاه آموزشی نماز با حضور مربیان و مدیران مهدهای کودک شهرستان زرند در اداره آموزش و پرورش این شهرستان در حال برگزاری است.

در راستای طرح نیک نماز کارگاه آموزشی نماز با حضور مربیان و مدیران مهدهای کودک شهرستان زرند در اداره آموزش و پرورش این شهرستان در حال برگزاری است.

 

kargah namaz961019 4

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “جواد رشیدی” مدرس مرکز تخصصی نماز در این کارگاه آموزشی با بیان اینکه مربیان و مدیران مهدهای کودک به دلیل روابط موثر با کودکان می‌توانند در زمینه تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش ایفا کنند، اظهارداشت: هدف از اجرای این کارگاه آموزشی آگاهی بخشیدن به مربیان و ارائه راهکارها و اصول صحیح تربیتی در جهت هدایت نونهالان جامعه و نیز شیوه‌های القای مفاهیم دینی به کودکان است.

 

وی تصریح داشت: معرفی آثار نماز به مخاطبان، آشنایی کودکان با نماز از طریق فعالیت‌های هنری و بازی و در نهایت بهره‌گیری از ظرفیت کودکان برای ترویج فرهنگ اذان و نماز از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه است.

 

مدرس مرکز تخصصی نماز به آثار دریافت و عدم دریافت محبت به کودکان اشاره کرد، ابرازداشت: کودکان  در سن زیر ۷ سال نباید تنبیه شوند و در سن بالای ۷ سال نیز با قهر کردن آنها را تنبیه کنیم.

 

وی افزود: اگر پدر و مادر در منزل هنگام حضور فرزند نماز بخوانند، فرزند ترقیب میشود نماز خود را همیشه بخواند.

 

به گزارش صدای زرند، این کارگاره آموزشی در دو روز با حضور ۳۰ نفر از مربیان و مدیران مهدهای کودک شهرستان زرند در حال برگزاری است.

 

kargah namaz961019 1

kargah namaz961019 2

kargah namaz961019 3

kargah namaz961019 5

kargah namaz961019 6

 

انتهای پیام/