رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زرند:

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در زرند برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زرند از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در زرند خبرداد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زرند از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در زرند خبرداد.

 

ghoran

حجت الاسلام “محمد زواری” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه هرساله طرح حافظان قرآن کریم، مسابقات قرآنی، آزمون های قرآنی و… در شهرستان زرند برگزار می شود، اظهارداشت: امسال این طرح ها گسترش بیشتری پیدا کرده است و به همین جهت با کیفیت بیشتری برگزار می شوند.

 

وی با عنوان اینکه اداره اوقاف با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم را به یاد بود استاد سید مهدی فاطمیان در زرند برگزار می کند، ابرازداشت: حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، انس با قرآن کریم، معارف اهلبیت چهار محور این آزمون می باشند که در ۲۶ رشته و ۴۲۰ حوزه امتحانی برگزار می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زرند با اشاره به اینکه در پایان این آزمون گواهینامه به شرکت کنندگان اعطا می شود، تصریح داشت: علاقمندان تا ۳۰ دی ماه می توانند با مراجعه به سایت www.quranedu.ir در این آزمون ثبت نام کنند و در پایان جوایز نفیسی از جمله کمک هزینه عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا می شود.

 

وی اضافه داشت: امیدواریم بتوانیم تا قبل از پایان مهلت ثبت نام کارهای مقدماتی این آزمون را انجام دهیم و مکان های آزمون ها را مشخص کنیم، تا ۱۰ اسفند ماه برنامه به خوبی برگزار شود.

 

حجت الاسلام  زواری با ابراز اینکه شهرستان زرند ظرفیت خوبی در بحث های قرآنی دارد، ادامه داد: امیدواریم مشارکت خوب و چشمگیری از این مسابقه شود تا شأن حوزه قرآنی شهرستان زرند به نوعی حفظ شود.

 

انتهای پیام/