رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی زرند:

آتش سوزی یک منزل مسکونی در زرند/رعایت نکات ایمنی توسط همشهریان زرندی

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی زرند از آتش سوزی یک منزل مسکونی در زرند خبرداد.   “مسعود مومنی فرد” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه ساعت ۱۳:۳۰ عصر روز دوشنبه ۲۵ دی ماه یک منزل مسکونی در خیابان فردوس زرند آتش گرفت، اظهارداشت: این حادثه خسارت جانی بر جای نگذاشته است.   […]

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی زرند از آتش سوزی یک منزل مسکونی در زرند خبرداد.

 

atashsozi4

“مسعود مومنی فرد” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه ساعت ۱۳:۳۰ عصر روز دوشنبه ۲۵ دی ماه یک منزل مسکونی در خیابان فردوس زرند آتش گرفت، اظهارداشت: این حادثه خسارت جانی بر جای نگذاشته است.

 

وی با عنوان اینکه این حادثه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان خسارت مالی بر جای گذاشته است، تصریح داشت: با وجود اینکه اعضای این خانواده در منزل حضور نداشته اند منزل از داخل به شدت سوخته است و بسیاری از وسایل آن از بین رفته اند.

 

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی زرند با عنوان اینکه علت این حادثه هنوز در دست بررسی است، ابرازداشت: با اعلام اولیه آتش سوزی این منزل نیروهای آتش نشانی زرند به سرعت در محل این حادثه حضور پیدا کرده اند.

 

وی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی زرند در مواقع حادثه آمادگی کامل را دارد، اذعان داشت: همشهریان زرندی باید نکات ایمنی را رعایت کنند تا حوادثی از جمله آتش سوزی به وجود نیاید.

 

مومنی فرد ادامه داد: در سال جای بیش از ۶ هزار دانش آموز زرندی آموزش های لازم در مواقع حادثه به خصوص آتش را دیده اند.

 

 

انتهای پیام/