حمید اسدی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار شد

علیرضا رزم حسینی مهندس کمالی را انسانی پاک دست، فهیم و دارای تجربه های طولانی عنوان کرد و گفت جناب آقای اسدی هم انسانی توانمند با پیشینه ی حضور مقتدرانه در دفاع مقدس و عرصه های مدیریتی است.

asadiبه گزارش “صدای زرند“، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان امروز با قدردانی از خدمات مهندس کمالی، حمید اسدی را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری معرفی کرد.

استاندار در جلسه ای که به منظور معارفه سرپرست سیاسی و امنیتی استانداری در محل استانداری تشکیل شد گفت: مردم فقط با خدمت درباره افراد قضاوت می کنند.

وی گفت:در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه، قانون اساسی به عنوان رکن محسوب می شود و دسته بندی افراد به گروه های مختلف جایز نیست.

استاندار افزود دیانت در فطرت بشری است و نمی توان در این زمینه به ظواهر نگاه کرد.

جواد کمالی به عنوان مشاور استاندار ایفای نقش خواهد کرد

علیرضا رزم حسینی مهندس کمالی را انسانی پاک دست، فهیم و دارای تجربه های طولانی عنوان کرد و گفت ایشان همه سلسله مراتب را پیموده است و از تجربه وی به عنوان مشاور استفاده خواهیم کرد.

استاندار کرمان همچنین ضمن معرفی سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی گفت: حمید اسدی انسانی توانمند با پیشینه ی حضور مقتدرانه در دفاع مقدس و عرصه های مدیریتی است.

حجه الاسلام عرب پور امام جمعه موقت کرمان در این جلسه با استناد به احادیث و روایات گفت: ارزش این است که بتوانیم صادقانه خدمت کنیم.

وی افزود وقتی نیت خدمت باشد نه کسی با آمدن خوشحال می شود نه با رفتن ناراحت.

قابل ذکر است حمید اسدی که به ذکاءاسدی مشهور است دارای سوابق مهمی در عرضه ی دفاع مقدس – مدیریتی و امنیتی می باشد.

دراین جلسه مهندس کمالی معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار گفت: بر اساس آموزه های قرانی خدمتگزاری به مردم فرصتی ارزشمند است که باید نهایت استفاده را از آن کرد.

وی گفت:در هرشرایطی حمایت و پشتیبانی از مدیریت عالی استان را در برنامه های خود دارم و برای این که کرمان تغییر کند و توسعه یابد باید با وحدت و همدلی در این راستا گام برداریم.

حمید اسدی سرپرست جدید معاون سیاسی امنیتی استاندار افزود: این که خداوند فرصت دوباره در خدمت به مردم نصیب من کرده است سپاسگزارم و شاکر درگاه ایشان هستم.

وی افزود همه نوع همکاری برای پیشبرد برنامه های استان به عمل خواهم آورد.

Hokm

انتهای پیام/