با معرفی شهردار جدید زرند؛

چرخ توسعه زرند در دستان آزادگان قرار گرفت

با یکدیگر اندرحکایات بخشداران فعلی، سابق و اسبق شهرستان زرند که همه از آزادگان عزیز هستند و اکنون این شهر بر دستان آن ها می چرخد را مرور می کنیم.

با یکدیگر اندرحکایات بخشداران فعلی، سابق و اسبق شهرستان زرند که همه از آزادگان عزیز هستند و اکنون این شهر بر دستان آن ها می چرخد را مرور می کنیم.

 

azadegan zarand

صدای زرند، زرند شهری با مردمانی شهید پرور و آزاده و جانباز است.

 

این درحالیست که از امروز با شهردار شدن محمدرضا مهدلو (بخشدار سابق) در کنار حبیب الله خنجری فرماندار کنونی (بخشدار اسبق) و علی حسن زاده بخشدار کنونی مثلث آزادگان سیاسی شهرستان زرند تکمیل شده است.

 

علی حسن زاده بخشدار مرکزی شهرستان زرند از آزادگان سرافراز شهرستان زرند می باشد که توسعه و آبادانی روستاهای بخش مرکزی به تلاش و تدابیر وی گره خورده است.

 

حبیب الله خنجری فرماندار فعلی و آزاده شهرستان زرند که درگذشته های نه چندان دور بخشدار مرکزی شهرستان زرند و نیز رئیس شورای شهر زرند بوده با روی باز و گشاده به فکر آینده ی شهرستان زرند می باشد.

 

خنجری فرمانداری متدین، خوش خو و متوازن می باشد که این خود باعث شده است تا بسیاری از مردم زرند وی را دوست داشته باشند.

 

از امروز نوبت به دیگر آزاده ی شهرستان زرند یعنی محمدرضا مهدلو رسیده است که به اعتقاد بسیاری سابقه خدمات خوبی در کارنامه خود دارد.

 

مهدلو بخشدار اسبق شهرستان زرند و نیز فرماندار سابق کوهبنان بوده است. در حالی مهدلو به عنوان شهردار زرند معرفی شده که عده ای پرونده کاری وی را ضعیف و عده ای زیادی نیز پرونده کاری او را بسیار قوی و مناسب برای کرسی شهرداری زرند می دانستند.

 

حتی گمانه ها بر این است که با انتخاب مهدلو به عنوان شهردار زرند، وی یکی از گزینه های بعدی دولت برای فرماندار شهرستان زرند می تواند باشد.

 

حال مهدلو باید با تلاش در جهت آبادانی شهر زرند و رفع مشکلات مدیریت شهری، به همه ثابت کند که انتخاب وی توسط اعضای شورای شهر زرند بی دلیل نبوده است.

 

امید داریم مردان آزاده شهر زرند این شهر را به سمت آبادانی روزافزون پیش ببرند که بدون شک در این راه مردم زرند نیز باید این آزادگان را همراهی کنند.

 

انتهای پیام/

دلنوشته: احمدرضا ملکی