رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند:

حضور شهرستان زرند در نمایشگاه بین المللی گردشگری

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند از حضور شهرستان زرند به عنوان نماینده استان کرمان در نمایشگاه بین المللی گردشگری خبرداد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند از حضور شهرستان زرند به عنوان نماینده استان کرمان در نمایشگاه بین المللی گردشگری خبرداد.

 

mohammad eslami961027


“محمداسلامی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور ۱۸ کشور از سراسر دنیا برگزار میشود و فرصت خوبی است تا بخشی از توانمندیهای شهرستان زرند را به نمایش بگذاریم، اظهارداشت: سعی داریم متناسب با اقلیم و بافت تاریخی زرند در این نمایشگاه غرفه آرایی کنیم و برنامه ریزی شده تا زیباترین غرفه را در این نمایشگاه به بازدید عموم بگذاریم.

 

وی افزود: توزیع پوسترهای مربوط به قابلیتهای زرند و خصوصا تقویم جشنواره ها در کنار طبخ و توزیع غذاهای سنتی و سوهان زرندی و نمایش صنایع دستی زرند می تواند به روند سرمایه گزاری گردشگری در این شهرستان کمک کند.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند با عنوان اینکه با تعامل خوبی که شورای اسلامی و شهرداری زرند با میراث فرهنگی دارند در این نمایشگاه از ظرفیتهای زرند، یزدانشهر، خانوک و ریحانشهر نیز بهره خواهیم برد، اظهاداشت: جوامعی موفق خواهند شد که به رشد صنعتی و فعالیتهای فرهنگی نیز اهتمام ورزند و صنعت گردشگری نیز این ظرفیت را دارد که همگام با صنعتی شدن حرکت کند.

 

به گزارش صدای زرند، نمایشگاه بین المللی گردشگری از ۳ لغایت ۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/