دبیر کل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان:

اصلاح طلبی یک اندیشه و روش است

دبیر کل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان با بیان اینکه اصلاح طلبی یک اندیشه و روش است، گفت: ما باید در شیوه های رفتاری تجدید نظر کنیم و درست قدم برداریم.

دبیر کل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان با بیان اینکه اصلاح طلبی یک اندیشه و روش است، گفت: ما باید در شیوه های رفتاری تجدید نظر کنیم و درست قدم برداریم.

 

mohammad farshad

به گزارش صدای زرند، “محمد فرشاد” دبیر کل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان در همایش اصلاح طلبان زرند با بیان اینکه اصلاح طلبان زرند همیشه الگو سایر اصلاح طلبان استان کرمان بوده اند، اظهارداشت: درست انتخاب کردن دکتر روحانی به این معنا نمی باشد مسئولین همه به درستی به وظیفه خود عمل کنند و ممکن است مسئولی به درستی به وظیفه خود عمل نکند.
وی با عنوان اینکه یک موضوع مخرب در جامعه ما فرافکنی است، تصریح داشت: بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی جایگاه جامعه ما باید بهتر شود.
دبیرکل توسعه و آزادی استان کرمان با بیان اینکه ما از  اندیشه و تفکر بنیان گذار جمهوری اسلامی فاصله گرفته ایم،  اضافه داشت: نسل ما مانند باغ بانی است که جلوی چشمانش گل کرده است و الان دارد آفت می زند.
وی اذعان داشت: ما باید آسیب شناسی کنیم تا ببنیم مشکل از چه جاهایی زاویه گرفته است.
فرشاد با اشاره به اینکه اصلاح طلبان مسلمان هستند و قبله و اعتقادات آن ها با دیگر مردم یکی می باشد، خاطرنشان ساخت: باید شیوه ممکلت اصلاح شود تا به آن انقلاب ناب برسیم.
وی با بیان اینکه اصلاح طلبی یک اندیشه و روش است، تاکید کرد: ما باید در شیوه های رفتاری تجدید نظر کنیم و درست قدم برداریم.
دبیرکل توسعه و آزادی استان کرمان با بیان اینکه جامعه باید به سمت اصلاح پیش رود، عنوان کرد:  حزب تاک بیک حزب اصلاح طلب می باشد و بزودی فعالیت خود را در استان کرمان آغاز می کند.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم آینده را با کمک یک دیگر بسازیم و انتقادات کاهش یابد، ادامه داد: برای این که بتوانیم آینده را بهتر بسازیم باید فعالیتما بیشتر شود.
انتهای پیام/