امام جمعه زرند:

جوانان نسل سوم انقلاب حافظ ارزش های شهدا هستند

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه جوانان نسل سوم انقلاب حافظ ارزش های شهدا هستند، گفت: برای حفظ این نظام و انقلاب جوانان امروز باید تلاش کنند.   به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” در یادواره شهدا دانش آموز و مدافعین حرم ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهارداشت: امروزه در فضای های […]

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه جوانان نسل سوم انقلاب حافظ ارزش های شهدا هستند، گفت: برای حفظ این نظام و انقلاب جوانان امروز باید تلاش کنند.

 

yadvareh shohada danesh amoz va modafeh haram961110 4

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” در یادواره شهدا دانش آموز و مدافعین حرم ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهارداشت: امروزه در فضای های مجازی دیده شده که گسستگی بین نسل ها ایجاد شده است.

 

وی با عنوان اینکه انقلاب چهار نسل دارد، ابرازداشت: نسل اول آن هایی هستند که انقلاب کرده اند، نسل دوم آن هایی هستند که جنگ را اداره کردند، نسل سوم جوانان حال حاضر می باشند و نسل چهارم فرزندان جوانان حال حاضر می باشند.

 

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه جوانان نسل سوم انقلاب حافظ ارزش های شهدا هستند، تصریح داشت: برای حفظ این نظام و انقلاب جوانان امروز باید تلاش کنند.

 

وی اضافه داشت: عدالت خواهی، داشتن آزادی و داشتن استقلال از اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه جوانان نسل سوم انقلاب باید با ایمان باشند، ادامه داد: برای با ایمان بودن باید نماز را در اول وقت خواند و با قرآن نیز انس گرفت.

 

 

انتهای پیام/