مدیر کل زندان های استان کرمان:

امروزه ورزش از هر سرمایه ای با ارزش تر است

مدیر کل زندان های استان کرمان گفت: امروزه ورزش از هر سرمایه ای با ارزش تر است و کارهای زیادی برای توسعه ورزش زندان های استان کرمان انجام شده است.

مدیر کل زندان های استان کرمان گفت: امروزه ورزش از هر سرمایه ای با ارزش تر است و کارهای زیادی برای توسعه ورزش زندان های استان کرمان انجام شده است.

 

mosabeghat zan zendanhaye ostan kerman961110 3

به گزارش صدای زرند، “رمضان امیری” در اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان زن زندانهای استان کرمان با بیان اینکه برگزاری اینگونه مسابقات بسیار دشوار می باشد، اظهارداشت: این مسابقات برای ارج نهادن به جامعه زندان های استان کرمان برگزار شد.

 

وی با عنوان اینکه این مسابقات باعث نشاط و تعامل در بین کارکنان زندان های استان کرمان می شود، تصریح داشت: آگاه سازی بیشتر افراد از فواید ورزش، استفاده بهینه از امکانات موجود بر اساس برنامه ریزی مناسب و استفاده از نیروها و مربیان مجرب از جمله راه های ایجاد پویایی بیشتر در ورزش است.

 

مدیر کل زندان های استان کرمان با اشاره به مسئولیت مهم پرسنل سازمان زندان ها در راستای اصلاح و تربیت مددجویان، خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت ورزش و ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین کارکنان زندانها در تلاشیم این قبیل فعالیت ها در زندانها برای پرسنل و مددجویان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: امروزه ورزش از هر سرمایه ای با ارزش تر است و کارهای زیادی برای توسعه ورزش زندان های استان کرمان انجام شده است.

 

به گزارش صدای زرند، در این مسابقات تیم اداره کل زندان کرمان، زندان مرکزی کرمان و تیم های مشترک جیرفت، زرند، بم به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

 

 

انتهای پیام/