نماینده مردم زرند و کوهبنان:

صنعت زغالسنگ نیاز به کار اساسی دارد

نماینده مردم زرند و کوهبنان با عنوان اینکه چالش‌های زیادی در شهرستان زرند وجود دارد، گفت: صنعت زغالسنگ نیاز به یک کار اساسی دارد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان با عنوان اینکه چالش‌های زیادی در شهرستان زرند وجود دارد، گفت: صنعت زغالسنگ نیاز به یک کار اساسی دارد.

 

Shora Edari SZ652d01

به گزارش صدای زرند، “حسین امیری” امروز در نشست شورای اداری شهرستان زرند با حضور ربیعی وزیر تعاون،  کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با وجود اینکه با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم مسئولان ما تلاش خوبی انجام می‌دهند، اظهار داشت: نگاه مسئولان زرند استفاده از سرمایه‌گذاران است.

 

وی با عنوان اینکه چالش‌های زیادی در شهرستان زرند وجود دارد،  گفت: صنعت زغالسنگ نیاز به یک کار اساسی دارد.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه تلاش زیادی در مجلس شده است تا مشکلات زغالسنگ حل شود، افزود: تعدادی از معادن شهرستان زرند تعطیل شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: شهرستان زرند بر روی زغالسنگ خوابیده است ولی کارخانجات از بیرون از شهرستان زغالسنگ می‌آورند.امیری گفت: ۲۰ هزار افاغنه در شهرستان زرند ساکن هستند و باید ساماندهی شوند و سرانه درمان آن‌ها دیده شود.

 

وی ادامه داد: ظرفیت یک میلیون و ۷۰۰ تنی فولاد می‌تواند وضعیت یک شهرستان را تغییر دهد و این نیاز دارد جوانان ما در این زمینه‌ها آموزش ببینند.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: ما ظرفیت‌های خوبی در زمینه گردشگری داریم و سوهان زرند یکی از بهترین سوغاتی‌های استان کرمان است.

 

انتهای پیام/