استقلالی ها همه چیز را بردند؛حتی…!

در دیدار با ذوب آهن این استقلال بود که با هوش و درایت در نحوه بازی دقیقه ۸۶ بازی را به تساوی رساند و اجازه واگذاری امتیاز به حریف را سلب کرد و به نوعی پیروز جنگ شد. اما در آنسو نیز بازیکن برتر از بین بازیکنان استقلال معرفی شد تا استقلال پایان خوشی را داشته باشد.

آرش برهانی پس از انتخابش به عنوان بازیکن برتر اخلاق در دیدار با ذوب آهن گفت: فکر می کنم که بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. ما بعد از آن که گل خوردیم احساسی بازی کردیم.

Esteghlalبرهانی همچنین گفت: اما هر چقدر به پایان بازی نزدیک می شدیم منطقی تر شدیم و در دقایق پایانی می توانستیم گل دیگری هم به ذوب آهن بزنیم اما در نهایت بازی مساوی شد.

وی در مورد اینکه چرا استقلال از بازیکنان جوان امید به عنوان بازیکن ذخیره استفاده نکرد، گفت: فکر می کنم کارت آنها صادر نشده و من زیاد در مورد بازیکنان جوان امید اطلاعی ندارم.

وی در مورد اینکه دوست داشت در این بازی گل بزند، گفت: بله خیلی دوست داشتم در این بازی گلزنی کنم. اما نشد خیلی دوست داشتم گل صدمم را در این مسابقه بزنم که نشد انشاءالله در بازی های بعدی این کار را انجام می دهم.

برهانی در مورد اینکه کدام تیم قهرمان می شود، گفت: شرایط تیم ما خیلی خوب است و امیدوارم امسال ۲ جام قهرمانی را بگیریم و در آسیا هم حضور خوبی داشته باشیم امروز سعی کردم برای تیم مثمرثمر باشم و مهم این است که استقلال موفق باشد.

برهانی در مورد حضور در جام جهانی گفت: آن سالی که ما به جام جهانی رفتیم می گفتند باید پرتغال و مکزیک را شکست دهیم؛ اما دیدید که مقابل آنگولا هم که می گفتند باید دو سه گل بزنیم به مشکل خوردیم بنابراین نباید در جام جهانی توقع بیش از اندازه داشته باشیم باید طبق واقعیت فوتبال مان انتظار داشته باشیم.

انتهای پیام/