همایش خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح شهرستان زرند و کوهبنان برگزار گردید

در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه خجسته فجر انقلاب اسلامی همایش خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح شهرستان زرند با حضور جمع کثیری از خانواده‌های پیشکسوت و بازنشسته نیروهای مسلح نظامی و انتظامی در محل تالاربزرگ شهر زرند برگزار شد.

در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه خجسته فجر انقلاب اسلامی همایش خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح شهرستان زرند با حضور جمع کثیری از خانواده‌های پیشکسوت و بازنشسته نیروهای مسلح نظامی و انتظامی در محل تالاربزرگ شهر زرند برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، همایش بزرگ خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح شهرستان زرند و کوهبنان با حضور حجت الاسلام دکتر عرب پور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارا… استان و مهندس حجت الله ستوبر مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کرمان و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و جمع کثیری از خانواده های پیشکسوت و بازنشسته نیروهای مسلح شهرستانهای زرند و کوهبنان برگزار شد.

 

این مراسم که با اجرای چندین برنامه فرهنگی و نوحه سرائی در سوگ حضرت زهرا (س) همراه بود حجت الاسلام دکتر علی عرب پور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارا… استان کرمان ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برهبری زعیم عالیقدر حضرت امام خمینی (ره) طی سخنانی با اشاره به فرمایشات حضرت ولیعصر (عج) اظهار داشت: حضرت در نامه ای به مرحوم علامه بحرالعلوم فرمودند در فتنه ها و آشوب ها از راه حلهای شبهه ناک استفاده نکنید ودر راهی که باعث خوشنودی ماست حرکت کنید وهرکس از طریق ما اطاعت کند من نجاتش را تضمین خواهم کرد.

 

وی افزود: ما بعنوان شیعه که بعد از ۱۴۰۰ سال خداوند متعال به واسطه جهاد و تلاش و ایثار در مقابل کفر جهانی قد علم کردیم چه کرده ایم ؟ وفلسفه و حکمت ایجاد این انقلاب به واسطه چیه؟ که ما چهلمین سالش را شاهد هستیم ، چهل سال در مقابل نظام سلطه مقاومت کردیم ، در مقابل طیف عظیمی از دشمنان چون که دشمن در هرجا ئی از دنیا پرچم حقی برپا باشد حضور دارد .
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارا… استان در ادامه اذعان داشت : حال ما چه باید کنیم که هم خدا خشنود و راضی باشد از عملکرد ما ، هم ولی خدا وهم نائب ولیعصر (عج) یعنی ولی فقیه زمان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله).

 

حجت الاسلام دکتر عرب پور خاطرنشان ساخت: فلسه این انقلاب در وحله اول حاکمیت دین بود همان چیزی که ازحضرت آدم تا خاتم و تا قیامت ، اولیا الهی و انبیا ء الهی تلاش کردند و بعد از این همه خون دلها خوردن یک انقلابی با تفکر و رویکرد صددرصد اسلامی ایجاد شده واین نوع انقلاب واین نظام را خیلی از کشورها محتاجش هستند و آرزوشو به دل دارند.

 

وی ادامه داد: امروز اگر می بینیم مردم یمن در مفابل تجاوزات و زیر آن بمباران های بسیار مخرب ایستادگی می کنند برای ایجاد جامعه اسلامی است و تشکیل نظام و حکومت اسلامی هستند و این از عظمت اسلام هست.

 

دکتر عرب پور تصریح نمود: امروز متاسفانه شما در فضای مجازی که نگاه می کنید ، بعد از چهل سال یک قائله کوچک که مثل کفی بر آب می آید بروی صحنه تحت عنوان اغتشاش خیلی خودشان را می بازند ، نگاه کنید به اقساط نقاط عالم ببینید این انقلاب چه کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارا… استان با اشاره به فعالیت بیش از ۴۳ موسسه آمریکائی و انگلیسی در برندازی نظام افزود : این موسسات آمریکائی و انگلیسی دارند کار میکنند که چگونه این انفلاب و نظام اسلامی را به سقوط بکشانند و براندازی داشته باشند و ما باید درهمه حال هوشیار باشیم واز آرمانهای مقدس اسلامی صیانت کنیم.

 

وی افزود: اتحاد و وحدت در هر اجتماعی باشد پیروزی آفرین و وحدت آفرین است و یکی از رموزمهم پیروزی در دوران اوج گیری انقلاب و دوران طلائی دفاع مقدس نیز همین هست وبعد از آن تا الان همین اتحاد و یکپارچگی مردم موجبات پیروزی انقلاب را فراهم آورده است.

 

شایان ذکر است: مهندس حجت الله ستوبر مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کرمان نیز در ابتدای این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز دفاع مقدس و تسلیت ایام فاطمیه طی سخنانی به تشریح فعالیت های تامین اجتماعی نیروهای مسلح پرداخت واظهار داشت دغدغه پرداخت و معشیت حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در خور شان آنان نیست و ابراز امیدواری نمود در سال آتی جهت همسان سازی حقوق بازنشستگان گامهای موثرتری برداشته شود.

 

وی همچنین افزود: افتتاح دفتر خدمات الکترونیک جهت رفاه حال بازنشستگان در زرند و پیگیری پرداخت حق نگهداری مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح به جانبازان در شرایط حاد و نیز پرداخت غرامت فوت و وام ازدواج فرزندان از جمله اقدمات تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کرمان است که در حال پیگیری است.

 

Masaleh SZ45s12d01 Masaleh SZ45s12d02 Masaleh SZ45s12d03 Masaleh SZ45s12d04

 

انتهای پیام/

خبرنگار: اکبرابراهیمی زرندی ** انتشار: جواد زمانی