همزمان با ایام دهه فجر:

جشنواره تربیت بدنی با خانواده در زرند برگزار شد

اولین جشنواره تربیت بدنی با خانواده با حضور دانش آموزان و اولیای آنان در محل دبیرستان فرزانگان دوره اول زرند برگزار شد.

اولین جشنواره تربیت بدنی با خانواده با حضور دانش آموزان و اولیای آنان در محل دبیرستان دخترانه فرزانگان دوره اول زرند برگزار شد.

 

jashnvareh khanevadeh va tarbiyat badani961116 7

“زهرا سادات امیری” مسئول برگزاری این جشنواره در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه دانش آموزان برای ۲ ساعت با شور و نشاط در کنار خانواده ها حضور یافته و به اجرای برنامه های مفرح ورزشی پرداختند، اظهارداشت: در این جشنواره ۸۳ دانش آموز به همراه خانواده های خود حضور داشتند.

 

وی با عنوان اینکه این جشنواره در سه ایستگاه ورزشی بین اولیا و دانش آموزان برگزار شد، خاطرنشان ساخت: به ۱۰ نفر برتر این جشنواره جوایز ارزنده ای اهدا شد.

 

مسئول برگزاری جشنواره تربیت بدنی با خانواده اضافه داشت: این برنامه با هدف افزایش تعامل خانواده با مدرسه با استفاده از ظرفیت تربیت بدنی و و ورزش به منظور ارتقاء و حفظ سلامتی همه جانبه دانش آموزان، ترویج سبک زندگی فعال و دستیابی به اهداف تربیتی است.

 

وی ادامه داد: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، توسعه فرهنگ ورزش و سبک زندگی فعال در جامعه، ارتقای مهارتهای اجتماعی، شناختی و روانی حرکتی دانش آموزان و ایجاد فرصت برای تعامل والدین و فرزندان در زمینه های شناخت نیازهای عاطفی و جسمانی دانش آموان و بهره گیری از فرصتهای فعالیت بدنی به عنوان ابزاری در راستای مصونیت فرهنگی و اخلاقی دانش آموزان از اهداف اختصاصی برگزاری این جشنواره است.

 

 

انتهای پیام/