رئیس دادگستری شهرستان زرند:

دلیل عمده قیام مردم و پیروزی انقلاب، تجلی ولایت بود

مراسم جشن انقلاب با حضور قضات، کارمندان و اعضای کانون بسیج حقوقدانان شهرستان زرند در محل نمازخانه دادگستری شهرستان زرند برگزار شد و رئیس دادگستری طی سخنانی علت تامه و عمده دلیل قیام مردم و پیروزی این انقلاب، تجلی ولایت دانست.

مراسم جشن انقلاب با حضور قضات، کارمندان و اعضای کانون بسیج حقوقدانان شهرستان زرند در محل نمازخانه دادگستری شهرستان زرند برگزار شد و رئیس دادگستری طی سخنانی علت تامه و عمده دلیل قیام مردم و پیروزی این انقلاب، تجلی ولایت دانست.

 

Mohammadi Dadgostari SZ562301به گزارش صدای زرند، در این مراسم رئیس دادگستری شهرستان زرند ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت ایام ا… دهه فجر به بیان اهداف ملت ایران در ایجاد انقلاب اسلامی سال ۷۵ پرداخت و گفت: این روزها روزهایی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است که فجرآفرینی چون امام خمینی (قدس سره) انقلابی را رهبری و به فرجام رساند و برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد.

 

وی با برشمردن نابسامانی های زمان طاغوت بیان داشت: دوران ننگین حکومت پهلوی، دوران تحقیر ملت ایران بود و به تعبیر امام راحل در ذلت ملت ایران در آن زمان همین بس که یک سگ آمریکایی بر شاه ایران شرف داشت و هیچکس جوابگوی رنج و فقر و بدبختی ملتی که همواره مورد آزار و اذیت سردمداران حکومت پهلوی که با بذل و بخشش سرمایه های ملی این مملکت به اجنبی‌ها خصوصاً آمریکا، بر بدبختی ملت می افزودند، نبود.

 

حجت الاسلام محمدی در ادامه افزود: دلایل بسیاری در پیروزی انقلاب اسلامی موثر بود اما علت تامه و عمده دلیل قیام مردم و پیروزی این انقلاب، تجلی ولایت بود که مردم با اقتداء به ولی فقیه زمان و اطاعت از اوامر ایشان موجبات پیروزی انقلاب را فراهم آوردند.

 

وی با اشاه به دوران ۸ سال دفاع مقدس بیان داشت: این دوران، دوران تثبیت ولایت بود که بار دیگر آحاد ملت با تبعیت از ولایت، از جان و مال خود گذشتند و علیرغم اینکه جهان کفر و استبداد در مقابل ایران قد علم کرده بود حتی نگذاشتند وجبی از خاک ایران اسلامی در دست دشمنان قرار گیرد و پس از امام راحل نیز اقتدار ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری، کشتی این نظام مقدس را در دگرگونی امواج خروشان منافقین و مستکبرین معاند هدایت می نماید.

 

در ادامه رئیس دادگستری زرند از اهتمام ویژه همکاران قضایی و اداری به دلیل کسب رتبه نخست در عملکرد نه ماهه سال ۶۹ در بین دادگستری‌های استان کرمان تقدیر و تشکر نمود و به ذکر تذکراتی در خصوص ارتقاء عملکرد حوزه قضایی پرداخت.

 

مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدیه همکاران، جوایز مسابقات ورزشی (ویژه دهه فجر)، مسابقه نقاشی (ویژه فرزندان کارکنان)، هدایای متولدین بهمن ماه و سپس پذیرایی به پایان رسید.

 

5 6 4 2

 

انتهای پیام/