امام جمعه زرند:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه انقلاب اسلامی را بیمه می کند

امام جمعه زرند با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه انقلاب اسلامی را بیمه می کند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضوری بصیرتی است و این حضور دین خدا را حفظ می کند.

امام جمعه زرند با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه انقلاب اسلامی را بیمه می کند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضوری بصیرتی است و این حضور دین خدا را حفظ می کند.

 

emam jomeh zarand961120

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” در خطبه های این هفته نمازجمعه زرند با بیان اینکه دین خدا دینی بزرگ است، اظهارداشت: اگر مردم در گذشته در کنار امام خمینی(ره) نبودند این انقلاب پیروز نمی شد.

 

وی با اشاره به اینکه در قرآن آمده است که ملت ایران جایگزین ملت عرب می شود، اظهارداشت: حضور و پایبندی مردم به این نظام، اسلام ناب و ویژگی مردمی بودن سه موضوعی است که باعث شده تا این انقلاب شکل بگیرد.

 

امام جمعه زرند با عنوان اینکه امام خمینی(ره) یک امام الهی بود، تصریح داشت: جهان تاکنون شخصیتی همانند امام خمینی(ره) به خود ندیده است.

 

وی اضافه داشت: با داشتن تقوا الهی نظام جمهوری اسلامی حفظ و روز به روز آباد تر می شود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه انقلاب اسلامی را بیمه می کند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضوری بصیرتی است و این حضور دین خدا را حفظ می کند.

 

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهر زرند از ساعت ۱۰ صبح از میدان ۲۲ بهمن تا میدان معلم برگزار می شود.

 

امام جمعه زرند با عنوان اینکه ما وظیفه داریم از این انقلاب همانند عزیزترین، عزیزانمان حمایت کنیم، اذعان داشت: امروزه هدف دشمن دور نگه داشتن مردم از مسائل اقتصادی است تا در لحظه ای مناسب این انقلاب را از پای در آورد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن به خاطر اقتدار این ملت همیشه سیلی می خورد، ابرازداشت: ما باید به جوانان بها دهیم تا این نظام و انقلاب رشد کند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: ایران امروزه به هیچ کشوری وابسته نمی باشد و اگر سوء مدیریت ها برطرف شود کشور ما گلستان می شود.

 

انتهای پیام/