استاد برجسته حوزه علمیه قم:

امید به آینده یکی از مهم ترین اهداف نظام جمهوری اسلامی است

استاد برجسته حوزه علمیه قم با عنوان اینکه امید به آینده یکی از مهم ترین اهداف نظام جمهوری اسلامی است، گفت: امروزه مهم ترین هدف دشمن برای از پای در آوردن نظام جمهوری اسلامی ایجاد ناامیدی در بین مردم است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با عنوان اینکه امید به آینده یکی از مهم ترین اهداف نظام جمهوری اسلامی است، گفت: امروزه مهم ترین هدف دشمن برای از پای در آوردن نظام جمهوری اسلامی ایجاد ناامیدی در بین مردم است.

 

mosavi motlagh

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “سیدعباس موسوى‌ مطلق” امروز در همایش استانی چله انقلاب در زرند، با بیان اینکه امروزه افراد زیادی اندیشه های امام خمینی(ره) را درک نمی کنند، اظهارداشت: تقوا الهی در همه حال به فریاد انسان می رسد.

 

وی با بیان اینکه وحدت به عنوان یک دارو شفابخش در اندیشه مقام معظم رهبری آمده است، ابرازداشت: وحدت یک امر ضروری و واجب است و معنا و تفسیر خاص خودش را دارد.

 

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه یکی از دست آورد های انقلاب اسلامی داشتن وحدت است و دشمن از این وحدت ترس و وحشت دارد، خاطرنشان ساخت: وحدت خود چارچوب و مبنای خاص خود را دارد.

 

وی اضافه داشت: از روزی که ستاد مبارزه با اقتصادمقاومتی تشکیل شده است اختلاس ها در جامعه ما روز به روز دارند بیشتر می شوند.

 

حجت‌الاسلام موسوى‌ مطلق با بیان اینکه آمدنیوز امروزه صدای مردم نمی باشد، تصریح داشت: مسئولین باید این کانال ضد انقلابی را ببندند.

 

وی با عنوان اینکه امید به آینده یکی از مهم ترین اهداف نظام جمهوری اسلامی است، اذعان داشت: امروزه مهم ترین هدف دشمن برای از پای در آوردن نظام جمهوری اسلامی ایجاد ناامیدی در بین مردم است.

 

استاد حوزه علمیه قم افزود: انقلاب ما یک انقلاب اقتصادی نبوده است و قیام مردم قیام اقتصاد نبوده است بلکه قیام مردم ایران یک قیام فرهنگی و دینی بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه امنیت روانی نظام جمهوری اسلامی در حوزه دینی قابل ستایش است و دشمن همین امنیت را هدف قرارداده است، تأکید کرد: امروزه دشمن در حوزه فیلم و سریال به شدت دارد فعالیت می کند.

 

حجت‌الاسلام موسوى‌ مطلق با عنوان اینکه در گذشته ما تنها یک باکری و همت داشته ایم ولی امروزه صدها باکری و همت داریم، بیان داشت: امروزه دانشمندان هسته ای ما پیرترین آن ها ۴۲ سال سن دارد.

 

وی ادامه داد: اگر ما عوض نشویم خدا هم عوض نمی شود و اگر ما به آرمان های انقلاب وفادار باشیم خدا هم در کنار ما می باشد.

 

انتهای پیام/