همزمان با ایام دهه فجر:

بوستان بنفشه در زرند افتتاح شد

طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستانی پروژه بوستان بنفشه در زرند افتتاح و به بهره برداری رسید.

طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستانی پروژه بوستان بنفشه در زرند افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

bostan banafsheh

به گزارش صدای زرند، “محمدرضا مهدلو” شهردار زرند در این مراسم دهه مبارک فجر را بهانه ای برای یادآوری دلاورمردی ها و ایثارگری های مردان و زنان بزرگ زمان انقلاب خواند و اظهارداشت: امیدواریم با افتتاح مجموعه های تفریحی و ورزشی بیش از پیش شاهد رفاه و آسایش شهروندان این منطقه باشیم چرا که معتقدیم گسترش این فضاها می تواند باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه شود.

 

وی افتتاح بوستان بنفشه در منطقه تامین اجتماعی زرند را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: شهرداری زرند سعی دارد با استفاده از ظرفیتها و پتانسیلهای موجود خود اقدامات موثری را برای شهروندان به ثمر برساند و در این راه همراهی و همیاری شهروندان می تواند کمک موثری به این نهاد نماید.

 

شهردار زرند افزود: منطقه تامین اجتماعی به لحاظ ساختاری نیاز به توجه و راه اندازی این مجموعه داشت که خوشبختانه توانسته ایم با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان این مکان زیبا را به بهره برداری برسانیم.

 

وی ادامه داد: این بوستان در فضایی به مساحت ۳ هزار متر مربع و ظرف مدت ۱۲۰ روز آماده و به بهره برداری رسیده است و در آن مجموعه بازی پلی اتیلن، وسایل تندرستی ، آلاچیق، فضای سبز و…در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/