تشکیل گروه‌های بازرسی دام‌های نذری در زرند

سرپرست دامپزشکی زرند خبر داد تشکیل گروه‌های بازرسی دام‌های نذری در زرند صدای زرند : سرپرست شبکه دامپزشکی زرند از تشکیل گروه‌های ویژه بازرسی بهداشتی دام‌های نذری در روزهای تاسوعا و عاشورا در این شهرستان خبر داد.   به گزارش “صدای زرند” به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان زرند، علیرضا سلطانی اظهارکرد: این […]

سرپرست دامپزشکی زرند خبر داد

تشکیل گروه‌های بازرسی دام‌های نذری در زرند

صدای زرند : سرپرست شبکه دامپزشکی زرند از تشکیل گروه‌های ویژه بازرسی بهداشتی دام‌های نذری در روزهای تاسوعا و عاشورا در این شهرستان خبر داد.

تشکیل گروه‌های بازرسی دام‌های نذری در زرند

تشکیل گروه‌های بازرسی دام‌های نذری در زرند

 

به گزارش “صدای زرندبه نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان زرند، علیرضا سلطانی اظهارکرد: این گروه‌های بهداشتی لاشه‌های دام‌های نذری ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا را بازرسی می‌کنند.
سرپرست شبکه دامپزشکی زرند افزود: این طرح در قالب دو اکیپ ثابت و سیار کار بازرسی و نظارت بر دام‌های نذری را در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت ۷ صبح الی ۹ شب انجام می‌دهند.
سلطانی تصریح کرد: کشتارگاه دام زرند نیز در روزهای تاسوعا و عاشورا باز است و عزاداران حسینی می‌توانند دام‌های نذری خود را در کشتارگاه کشتار کنند.
سرپرست شبکه دامپزشکی زرند خاطرنشان کرد: از عموم مردم درخواست می‌شود با اکیپ‌های نظارتی همکاری لازم را به عمل آورند و در صورت نیاز با شماره تلفن ۰۳۴۲۴۲۲۲۲۲۷ تماس بگیرند.
انتهای پیام/ مجید عرب پور