برگزاری ۱۰۰ برنامه سپاه و بسیج زرند در دهه فجر

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند گفت: در طول دهه مبارک فجر بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف توسط ستاد ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت در این شهرستان برگزار می‌شود.

Zamani

عبدالمجید زمانی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند گفت: در طول دهه مبارک فجر بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف توسط ستاد ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت در این شهرستان برگزار می‌شود.

عبدالمجید زمانی امروز در گفت‌و‌گو با باخبرگزاری فارس، ضمن تبریک فرارسیدن سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی اظهار داشت: رسالت و ماموریت سپاه پاسداران دفاع همه جانبه از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و این رسالت مهم بنا به رویکرد دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر کرد.

وی بیان داشت: در طول ۳۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز سپاه و بسیج در عمل به همه دنیا نشان داده که در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و همچنین ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان به رهبری ولی‌امر مسلمین جهان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

زمانی تصریح کرد: امروز بخش بزرگی از امنیت و اقتدار داخلی نظام جمهوری اسلامی و بیداری اسلامی در کشورهای جهان اسلام و عزت و اقتدار این نظام و انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های بین‌المللی از دستاوردهای سپاه و بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند عنوان کرد: برخی افراد که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودند، امروز آگاهانه و ناآگاهانه در راه اهداف دشمن گام بر می‌دارند، اما همه بدخواهان نظام و فریب خوردگان داخلی به ویژه خواص منحرف شده از خط حضرت امام (ره) و ولایت فقیه که با دشمنان خارجی هم قسم شده‌اند باید بدانند سپاه و بسیج دو رکن اصلی این نظام و انقلاب و ملت فهیم و بصیر ایران در راستای حفظ انقلاب حماسه‌آفرین هستند.

زمانی در تشریح برنامه‌های دهه فجر در زرند بیان کرد: در طول دهه مبارک فجر بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف توسط ستاد ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت در شهرستان برگزار می‌شود که شامل برگزاری نشست مجمع بسیج شهرستان زرند با حضور نخبگان و کارشناسان، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برپایی نمایشگاه‌های مختلف با موضوع انقلاب اسلامی، حجاب و عفاف و جنگ نرم است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند گفت: اعزام سخنران به مدارس، برپایی مسابقات فرهنگی، ورزشی، هنری و قرآنی، برگزاری نشست‌های مختلف در حوزه و پایگاه‌های مقاومت، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده شهدا، برپایی همایش شناخت آسیب‌های ماهواره با حضور کارشناسان، برگزاری بزرگترین رقابت علمی دانش‌آموزان با حضور یک‌هزار و ۴۰۰ نفر بسیجی از جمله برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر برگزاری کوهپیمایی و پیاده‌روی بسیجیان، برپایی جشن انقلاب اسلامی و شرکت پاسداران و بسیجیان ولایتمدار همگام با ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و … برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/