به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی/

قالیشویی تمام اتوماتیک پایتخت در زرند افتتاح شد

در نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین محلی طرح قالیشوئی تمام اتوماتیک پایتخت در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور فرماندار وجمعی از مسئولین محلی طرح قالیشوئی تمام اتوماتیک پایتخت در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

ghali paytakht 11

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در آئین افتتاحیه این پروژه خود اشتغالی بخش خصوصی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهرستان زرند بیش از ۹۰ طرح مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

وی افزود: اجرای طرحهای خوداشتغالی و ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند با اتخاذ سیاستهای مؤثر و کارآمد در رأس اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید قرار دارد و ارمغان آن تأمین عزت و کرامت خانواده‌ها و نیل به استقلال اقتصادی است.

 

نماینده عالی دولت در زرند ضمن قدردانی از خدمات ایجاد شده در بخش خصوصی نظیر راه اندازی همین پروژه قالیشویی تمام اتوماتیک، که درایجاد اشتغال برای ۷ نفر نیرو نقش موثری داشته است، عنوان کرد: طرح خوداشتغالی در راستای اقتصاد مقاومتی فرصتی است که افراد به واسطه آن می توانند به درآمدی پایدار برسند و محتاج کمک دیگران نباشند.

 

خنجری افزود: بی شک اجرای این طرح ها گامی در جهت توانمندسازی معشیت خانواده هاو تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال در شهرستان زرند خواهد بود.

 

فرماندار زرند افزود: اشتغال و اقتصاد را یکی از دغدغه های مسئولان و مردم عنوان کرد و گفت: راه اندازی طرح های کوچک اقتصادی گوشه ای از دغدغه ها را برطرف کرده، گرچه هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب در بحث اقتصاد مقاومتی فاصله داریم.

 

در حاشیه این مراسم علیرضا اسماعیلی مدیر کارگاه قالیشوئی پایتخت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ودر آستانه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قالیشوئی تمام اتوماتیک پایتخت با کادر مجهز در شهرستان زرند به منظور ارائه سرویس به همشهریان عزیز زرندی مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

اسماعیلی افزود: امروزه قالیشویی ها با بکارگیری افراد مجرب در زمینه انواع فرش با بررسی الیاف مصرفی و نحوه بافت فرش تصمیم می گیرند که یک فرش چگونه باید شست و شو شود و از چه مواد شوینده ای برای هر نوع فرش باید استفاده کردچراکه به دلیل استفاده از مواد طبیعی برای تهیه نخ های آن حفظ و نگه داری آن ظرافت بیشتری را می طلبد.

 

وی افزود : این کارگاه قالیشوئی با سرمایه گذاری بخش خصوصی با هزینه ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال وبکارگیری ۷ نفر راه اندازی شده و از مواد شوینده تعیین شده استفاده می کنند و عملیات خشک کردن فرش را نیز به خوبی انجام می دهند تمام این پروسه در قالیشویی پایتخت با بهترین کیفیت و با بهترین متخصصان و کادرمجرب آماده ارائه خدمت است به گونه ای که تضمین داده می شود که فرش گران بهای شما در کمترین زمان ممکن انجام شود.

 

مدیر کارگاه قالیشوئی پایتخت در ادامه تصریح نمود: این دستاورد فرهنگی و نیز دانش نگهداری بهتر فرش سبب شد تا این مرکز قالیشوئی با تکیه بر دانش بومی و ارتباط موثر با مشتریان گامی موثر در این خصوص برداردو لذا قالیشویی خوب ، پایتخت با تجربه طولانی ومجهز به فن آوری روز در زمینه شستشوی انواع فرش و موکت. مبلمان، تابلو فرش های نفیس و … آماده ارائه خدمت است.

 

 

 

 

ghali paytakht 3

 

 

ghali paytakht 1

 

 

ghali paytakht 5

 

ghali paytakht 6

 

 

 

ghali paytakht 10

 

 

ghali paytakht 7

 

انتهای پیام/

خبرنگار: اکبر ابراهیمی *** انتشار: مجید عرب پور