رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند:

۵ یادواره شهدا در شهرستان زرند برگزار می شود

عرب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند از برگزاری ۵ یادواره شهدا در شهرستان زرند خبرداد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند از برگزاری ۵ یادواره شهدا در شهرستان زرند خبرداد.

 

arab bonyad shahid961123

حسن عرب در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه براساس هدف گذاری‌های انجام شده ۵ مراسم یادواره شهدا در شهرستان زرند برگزار می شود، اظهارداشت: این یادواره های شهدا به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) در زرند برگزار می شوند.

 

وی با عنوان اینکه یادواره شهدای روستای علی آباد علیاء دوشنبه ۳۰ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان این روستا برگزار می شود، ابراز داشت: همچنین در همین روز یادواره شهدای روستای احمدآباد بعد از نمار مغرب و عشاء در تکیه ابوالفضل(ع) این روستا برگزار می شود.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند با اشاره به اینکه در صبح روز ۱ اسفند ماه همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) یادواره شهدای روستای بابهویز در ساعت ۱۰:۳۰ در مسجد جامع این روستا برگزار می شود، خاطرنشان ساخت: همچنین در عصر همین روز یادواره شهدای منطقه بهشت وحدت زرند در ساعت ۱۵ عصر در مهدیه امامزاده خوابه ابورضا (ع) برگزار می شود.

 

وی اضافه داشت: یادواره شهدای روستای شهید پرور داهوئیه زرند نیز پنجشنبه ۳ اسفند ماه ساعت ۱۵:۳۰ در محل تکیه فاطمیه این روستا برگزار می شود.

 

عرب با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، ادامه داد: یادواره شهدا در واقع به معنای حفظ روحیه شهادت طلبی، پیمان بستن با خون شهدا است.

 

انتهای پیام/