رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند:

۴ واحد بوم گردی در شهرستان زرند افتتاح می شود

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند از افتتاح ۴ واحد بوم گردی در شهرستان زرند خبرداد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند از افتتاح ۴ واحد بوم گردی در شهرستان زرند خبرداد.

 

eftetah 1

“محمد اسلامی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه ۴ واحد بوم گردی جدید و یک کارگاه تولید سفال در پنجشنبه ۲۶ بهمن در زرند افتتاح می شود، اظهارداشت: با افتتاح این ۵ واحد و کارگاه انتظار ایجاد حداقل ۱۰ شغل مستقیم می رود که با تداوم فعالیتهای این واحدها تا ۲۵ نفر افزایش می یابد.

 

وی با اشاره به اینکه کارگاه سفالی که در هفته جاری افتتاح می شود، دومین کارگاه تولید سفالی است که امسال افتتاح می شود، خاطرنشان ساخت: پس از کارگاه مجهز ساج آوند در روستای ابراهیم آباد که پیشرفته ترین کارگاه سفال استان کرمان با سرمایه گذاری سرکار خانم ضیاالدینی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر می باشد، کارگاه جدید نیز با سرمایه گزاری خانم نعمت الهی در اکبرآباد به بهره برداری خواهد رسید.

 

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند با اعلام اینکه بدلیل تراکم افتتاحیه ها در دهه مبارک فجر، عملا در نظر گرفتن یک روز کامل برای افتتاح طرح های میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری که در روستاهای مختلف و میسرهای ناهمسو قرار دارند ممکن نشد و تصمیم به افتتاح این طرح ها در ۲۶ بهمن گرفته شد.

 

به گزارش صدای زرند، واحدهای تیهو در ریحانشهر، نون تنکو در دیوو شعبجره، بابا محمد صفر در نعیم آباد و خاکشیر در روستای هنجروئیه(هنگرو) در حوزه گردشگری و کارگاه سفالگری نیز در حوزه صنایع دستی می باشد.

 

انتهای پیام/