با رقم 320 میلیارد ریالی/

تقدیم لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری زرند به شورای شهر

مهدلو شهردار زرند لایحه بودجه ۹۷ شهرداری زرند را با رقم ۳۲۰ میلیارد ریالی به هیئت رئیسه شورای شهر تقدیم کرد.

شهردار زرند لایحه بودجه ۹۷ شهرداری زرند را با رقم ۳۲۰ میلیارد ریالی به هیئت رئیسه شورای شهر تقدیم کرد.

 

bodjeh shahrdari97 1

به گزارش صدای زرند، “محمدرضا مهدلو” روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر زرند که به منظور تحویل لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری به شورا برگزار شد، اظهار داشت: بودجه شهرداری کاملا کارشناسی شده و با استفاده از خرد جمعی بسته شده است.

 

شهردار زرند گفت: در بحث بودجه بخش به بخش بررسی، همفکری و همراهی مدیران و مسئولین شهرداری در نظر گرفته شده است و امیدواریم بتوانیم از این بخش سربلند بیرون بیاییم.

 

وی افزود: در زمینه های اعتباری و درآمدی که در گذشته ناموفق بوده ایم نیز ردیف هایی در نظر گرفته شده است و با تمام توان به دنبال محقق نمودن ان هستیم.

 

مهدلو از افزایش ۱۲۰ میلیارد ریالی بودجه سال ۹۷ شهرداری زرند خبر داد و بیان داشت: سالانه فقط ۲۰۰ میلیارد ریال صرف هزینه های جاری شهرداری می شد که این امر دست شهرداری را برای فعالیت های عمرانی بیشتر بسته بود.

 

وی با اعلام اینکه همه جوانب و بخش های مختلف شهرداری را مد نظر قرار دهیم، از استخراج بدهی های شهرداری خبر داد و افزود: ما متعهد می شویم که تمام موارد مطرح شده در بودجه را به سرانجام برسانیم.

 

شهردار زرند در ادامه به بحث بودجه سازمان های شهرداری اشاره کرد و گفت: در سازمان های شهرداری پتانسیل های خوبی وجود دارد که ما سعی داریم با شناسایی آنها در راستای جذب درآمدهای شهرداری گام های اساسی را برداریم.

 

“ایرج رحمانی” با اشاره به جهش خوب بودجه شهرداری درسال ۹۷، افزود: همه مسئولین و اعضای شورای شهر زرند برای تحقق بودجه شهرداری در کنار این نهاد خواهیم بود.

 

رئیس شورای شهر زرند تصریح کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر حضور داریم باید دغدغه ساخت زرند و مردم و آبادانی این نگین کویری را در راس برنامه های خود قرار دهیم.

 

وی با اعلام اینکه شورا می تواند در بحث درآمدهای دولتی به کمک شهرداری بیایید، تصریح کرد: یکی از دغدغه های ما به عنوان متولیان شهر ساخت و سازهای بدون مجوز بعضی از ادارات شهرستان است که امیدواریم در این خصوص نیز راهکارهای اساسی را شاهد باشیم.

 

وی اظهار امیدواری کرد با همراهی و همکاری همه اعضا شورای شهر زرند، مدیران و مسئولین شهرداری شاهد به ثمر نشستن بودجه سال ۹۷ شهرداری باشیم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: روابط عمومی شهرداری زرند