شهردار شهر زرند:

پارکینگ های طبقاتی در شهر زرند باید راه اندازی شوند/وجود بدهی های پنهان در مجموعه شهرداری زرند

شهردار شهر زرند گفت: پارکینگ های طبقاتی در شهر زرند باید راه اندازی شوند و این پارکینگ ها درآمد زایی بسیار خوبی دارند.

شهردار شهر زرند گفت: پارکینگ های طبقاتی در شهر زرند باید راه اندازی شوند و این پارکینگ ها درآمد زایی بسیار خوبی دارند.

 

neshast khabari shar dar zarand961124 2 1

به گزارش صدای زرند، محمدرضا مهدلو در نشست خبری با اصحاب رسانه زرند با بیان اینکه شهرستان زرند یک شهرستان به نام و صاحب سبک می باشد و از دیر باز این شهر و شهرستان حرف برای گفتن داشته است، اظهارداشت: در گذشته شهر زرند دچار چالش های شهری زیادی شده بوده و الان این مشکلات تا حدود زیادی برطرف شده است.

 

وی با عنوان اینکه در توسعه پایدار نمی توان گفت الویت کاری چه می باشد، تصریح داشت: در بحث آسفالت تخفیفی شامل آسفالت نمی باشد و تخفیفاتی که داده می شود در بحث عوارض می باشد.

 

شهردار شهر زرند با اشاره به اینکه یکی از اصول مهم ما سلامت اداری است و این اصول با همکاری مردم محقق می شود، خاطرنشان ساخت: در شهرداری زرند قرار بر این شده است تا یک کارمند برای راهنمایی کسانی که وارد شهرداری می شوند و کار اداری دارند گذاشته شود تا مردم را راهنمایی کند و کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

 

وی اضافه داشت: پارکینگ های طبقاتی در شهر زرند باید راه اندازی شوند و این پارکینگ ها درآمد زایی بسیار خوبی دارند.

 

مهدلو با عنوان اینکه ما جزو شهرهایی می باشیم که سرانه فضا سبز خوبی داریم، اذعان داشت: در شهر زرند ۲۱۰ هکتار مجموعه فضا سبز وجود دارد.

 

وی افزود: یکی از اهداف شهرداری جداسازی آب شهری برای آبیاری فضای سبز است و نگه داری چمن بسیار سخت می باشد و باید چمن کم کم حذف شود و جای خود را به دانه هایی بدهد که مصرف آب آن ها کم می باشد.

 

شهردار شهر زرند با بیان اینکه احتمال اینکه تسهیلات بازسازی زلزله به ۵۰ میلیون تومان افزایش یابد وجود دارد، تأکید کرد: کارخانه آسفالت ما تاکنون آنالیز نشده بود و از الان که آنالیز می شود پیشرفت خوبی در بحث آسفالت خواهیم داشت.

 

وی با ابرازاینکه تعداد ۹۰ ماشین آلات در شهرداری زرند وجود دارد و از این تعداد ۵۰ ماشین آلات سنگین است و بسیاری از آن ها نیز فرسوده شده اند، گفت: افرادی که در اطراف شهر حاشیه نشین شده اند فقیر نمی باشند.

 

مهدلو یاد آور شد: بحث تکدی گری و کودکان کار اتباع خارجه در نشست های فرمانداری مطرح خواهد شد و بحث جمع آوری و ساماندهی این کودکان بر عهده شهرداری می باشد.

 

وی با اذعان اینکه شهرداری زرند ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به تأمین اجتماعی، ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به اداره اوقاف، ۹۸۰ میلیون تومان به اداره آبیاری بدهی دارد، خاطرنشان کرد: مجموع بدهی های رسمی شهرداری ۲۵ میلیارد تومان می باشد و در کنار این بدهکاری نیز بدهکاری های پنهان زیادی در مجموعه شهرداری زرند وجود دارد.

 

شهردار شهر زرند افزود: شهرداری زرند در جاهای مختلف بدهی های زیادی دارد که کم کم این بدهی ها در حال پرداخت می باشد و شهرداری تنها ۹ میلیارد تومان بدهی به اشخاص حقیقی دارد.

 

وی با بیان اینکه کارهای فرهنگی زیادی شهرداری زرند برنامه ریزی کرده است تا انجام دهد و با این کار مردم ترغیب می شوند تا عوارضات خود را بپردازند، تصریح کرد: در برنامه می باشد تا برج زرندوئیه داخل یک میدان قرار بگیرد  و طرح این برنامه را میراث باید بدهد.

 

مهدلو گفت: در رابطه ارتباط با مراکز عالی آموزشی با نشست هایی که برگزار خواهیم کرد این ارتباط را با این مراکز برقرار خواهیم کرد و از طرح های آن ها در زمینه مدیریت شهری استفاده خواهیم کرد.

 

neshast khabari shar dar zarand961124 1 1

neshast khabari shar dar zarand961124 3

shardar zarand961124

 

انتهای پیام/