دومین جشنواره شعر آزاد مهتاب کویر در زرند برگزار می‌شود

دبیر جشنواره شعر آزاد مهتاب کویر زرند از برگزاری دومین جشنواره شعر آزاد مهتاب کویر در زرند خبرداد.

دبیر جشنواره شعر آزاد مهتاب کویر زرند از برگزاری دومین جشنواره شعر آزاد مهتاب کویر در زرند خبرداد.

 

mahtab kavir

معین معینیان در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه بیش از ۵۰ شاعر با بیش از ۲۰۰ اثر در دومین جشنواره شعر مهتاب کویر زرند شرکت می کنند، اظهارداشت: آن چیزی که این جشنواره را از سایر جشنواره ها متمایز می کند، عنوان و هدف این جشنواره است.

 

وی افزود: کشف استعدادها و معرفی چهره های جوان شعر شهرستان، ترویج گسترش فرهنگ و هنر در جامعه از اهداف این جشنواره است که هرسال این روند رو به پیشرفت بیشتری است.

 

دبیر جشنواره شعر آزاد مهتاب کویر زرند با عنوان اینکه امسال با دائمی کردن دبیرخانه جشنواره شعر، زمینه برگزاری این رویداد در سال های آینده نیز فراهم می شود، تصریح داشت: دومین جشنواره شعر آزاد مهتاب کویر پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۸:۳۰ با آیین شعرخوانی در سالن حوادث فرمانداری زرند آغاز می شود.

 

وی ادامه داد: در این جشنواره دو کارگاه آموزشی با حضور استادان صاحب نام و برجسته کشوری آقایان حامد عسکری و حمیدرضا شکارسری برگزار می شود و سپس دفتر انجمن شعر مولوی و دبیرخانه دائمی جشنواره شعر مهتاب کویر افتتاح می شود.

 

به گزارش صدای زرند، در پایان این جشنواره از اولین مجموعه کتاب شاعران زرندی با عنوان «راه شعر» رونمایی و به نفرات برتر این جشنواره جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

 

انتهای پیام/