با حضور فرماندار زرند:

اولین نمایشگاه و کارگاه سفال نقش برجسته در زرند افتتاح شد

نمایشگاه و کارگاه سفال نقش برجسته برای اولین بار با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستانی در زرند برگزار شد.

نمایشگاه و کارگاه سفال نقش برجسته برای اولین بار با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستانی در زرند برگزار شد.

 

sofal 1

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند در حاشیه افتتاح این نمایشگاه و کارگاه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای شعار و اهداف اقتصاد مقاومتی در سطح کشور، اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه های شهرستان زرند اشتغال میباشد.

 

وی افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید در جهت ایجاد مشاغل خرد و کارآفرین، در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری میباشد.

 

بی باک مدیر و استاد کار این نمایشگاه و کارگاه نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از عملکرد اولین نمایشگاه و کارگاه سفال نقش برجسته زرند پرداخت و گفت: این کارگاه با هدف تربیت نیروی انسانی ماهر بصورت استاد و شاگردی و با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای فعالیت مینماید و از عموم علاقمندان جهت فراگیری آموزش های مربوطه دعوت به عمل می آید.

 

وی با ابراز امیدواری از روند کاری این کارگاه، تصریح داشت: امیدواریم با گسترش این هنر و کارگاه بتوانیم نیروهای بیشتری را استخدام و آموزش دهیم و گام موثری در راستای تحقق شعار و اهداف اقتصاد مقاومتی برداشته شود.

 

این کارگاه و نمایشگاه سفال نقش برجسته برای اولین بار در شهرستان و با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال در زرند راه اندازی شده است و هم اکنون بیش از ۱۰ نفر به صورت مستقیم در این کارگاه و نمایشگاه مشغول به کار میباشند.

 

کتیبه های سفالی تولید شده در این کارگاه کار دست بوده و قابلیت اجرا در هر جای ساختمان را دارد.

 

در حال حاضر نیز این کارگاه سفارشاتی از دیگر نقاط و شهرستان های استان دارد.

 

sofal 2

sofal 3

 

انتهای پیام/