چهار طرح گردشگری و صنایع دستی در زرند افتتاح شد

در تور گردشگری روحانیون و تنی چند از مسئولین شهرستان زرند چهار طرح گردشگری و صنایع دستی در زرند افتتاح شد.

در تور گردشگری روحانیون و تنی چند از مسئولین شهرستان زرند چهار طرح گردشگری و صنایع دستی در زرند افتتاح شد.

 

tor gardeshgari rohaniyon961126 1

به گزارش صدای زرند، “محمد اسلامی” رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند در حاشیه این تور با بیان اینکه دو واحد بوم گردی تیهو و نون تنکو و یک واحد سفره خانه و چایخانه سنتی و یک کارگاه تولید سفال در زرند افتتاح شد، اظهارداشت: امسال و در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی طرحها و برنامه های مختلفی در سطح شهرستان در حوزه گردشگری راه اندازی شده که خدا را شکر توانسته ایم گامی در جهت منویات مقام معظم رهبری برداریم.

 

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مطمئن ترین سرمایه گذاری است، افزود: در برخی از حوزه ها با سرمایه ای کمتر از پنج میلیون تومان ،شغلهایی ایجاد شده که در پایان سال به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند با اشاره به تعامل خوب تمام دستگاهها و ارگانهای شهرستان تصریح داشت: تا پایان سال نیز چند واحد بوم گردی دیگر در زرند راه اندازی میشود که امیدواریم تعداد بیست واحدی که قول راه اندازی آن را داده بودیم محقق شود.

 

وی با اشاره به راه اندازی دو سفره خانه سنتی و بوم گردی در شهر زرند اذعان داشت: امیدواریم در طول ایام نوروز بصورت ۲۴ساعته بتوانیم خدمات مورد نیاز گردشگران و مسافران را برآورده نماییم.

 

اسلامی همچنین در مراسم افتتاح واحد بوم گردی نون تنکو به ظرفیتهای پنهان شهرستان در گردشگری اشاره کرد و اضافه داشت: کم کم به زمان موعود نزدیک میشویم بزودی صنعت گردشگری کشور در برابر بزرگی و عظمت حوزه گردشگری شهرستان زرند تعظیم خواهد نمود و به کسانی که پذیرش این واقعیت را ندارند پیشنهاد می کنم به جای هر گونه تردید به این شهرستان سفر نمایند و از نزدیک با جاذبه های شهر ۱۰۰۱جاذبه آشنا شوند.

 

گفتنی است بازدید از چهار برج شاهرخ خان یزدان آباد و آثار تاریخی شعبجره و قلعه منحصر بفرد دیوو و نیز بادگیر شعبجره و زیارت امامزادگان خالق اباد و سلطان خلیفه و امامزاده سردار از دیگر برنامه های امروز میراث فرهنگی زرند بود.

 

همچنین برای افتتاح این چهار طرح گردشگری و صنایع دستی اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال صرف شده است و زمینه اشتغال ۱۶ نفر فراهم شده است.

 

tor gardeshgari rohaniyon961126 2

tor gardeshgari rohaniyon961126 3

tor gardeshgari rohaniyon961126 4

tor gardeshgari rohaniyon961126 5

tor gardeshgari rohaniyon961126 6

 

انتهای پیام/