کل اخبار زرند: 23597 اخبار امروز زرند: 7
  • تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 - March - 2024
  • ساعت :
    معاونت دانشگاه علمی کاربردی زرند خبر داد:

    پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی زرند آغاز شد

    مهنام معاونت دانشگاه علمی – کاربردی زرند از پذیرش دانشجو برای نیمسال دوم سال‌ تحصیلی جاری در مقطع کاردانی خبر داد.

    معاونت دانشگاه علمی – کاربردی زرند از پذیرش دانشجو برای نیمسال دوم سال‌ تحصیلی جاری در مقطع کاردانی خبر داد.

    photo 2017 10 25 10 41 14

    به گزارش صدای زرند، دکتر “مهدی مهنام” از آغاز پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی‌کاربردی زرند خبر داد و گفت: پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای بدون آزمون ورودی دانشگاه جامع علمی کاربردی، از روز شنبه ۲۸ بهمن ماه جاری آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۲ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

     

    معاونت دانشگاه علمی کاربردی زرند ادامه داد: پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی رشته‌های حقوق ثبتی، شبکه های کامپیوتری، معماری – معماری شهری، فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه های گسترده انجام می پذیرد.

     

    وی گفت: ثبت نام دوره‌های مذکور به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و داوطلبان می توانند به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه و پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

     

    مهنام تصریح کرد: پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

     

    وی یاداور شد: دانش‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری موفق به اخذ مدرک دیپلم شوند، مجاز به شرکت در این پذیرش خواهند بود.

     

    انتهای پیام/

     

    اخبار مرتبط

    امروز آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت
    ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

    امروز آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت

    کاربرانی که هنوز برای دریافت اینترنت عیدانه دولت اقدام نکرده اند تا پایان امروز ( ۲۹ اسفند) فرصت دارند با ثبت نام و انجام مراحل گفته از این هدیه برخوردار شوند.

    تهیه و انتشار فیلم از دانش آموزان ممنوع است
    ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

    تهیه و انتشار فیلم از دانش آموزان ممنوع است

    رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با بیان اینکه انتشار فیلم دانش آموزان در فضای مجازی از سوی معلم بلاگرها ورود به حریم شخصی کودکان و نوجوانان است، گفت: این اقدام به لحاظ قانونی قابل برخورد است.

    زمان ثبت نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴ اعلام شد
    ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

    زمان ثبت نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴ اعلام شد

    برنامه زمانی ثبت نام و برگزاری آزمون های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه ای سال ۱۴۰۴ اعلام شد.

    موفقیت حوزه قضایی زرند مرهون تلاش و همکاری تمامی دستگاه ها است
    ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
    رییس دادگستری زرند؛

    موفقیت حوزه قضایی زرند مرهون تلاش و همکاری تمامی دستگاه ها است

    سال ۱۴۰۲ بر دستگاه قضایی شهرستان زرند در حالی به پایان می رسد که رئیس حوزه قضائی شهرستان ، عملکرد دستگاه متبوع خود را به قضاوت مردم می گذارد او در آخرین جلسه ی شورای اداری شهرستان با حضور روسای ادارات و نهادهای انقلابی در سالن اجتماعات فرمانداری موفقیت های بدست آمده را علاوه بر تلاش قضات شریف وکارکنان مومن و پرتلاش حوزه قضائی، مرهون تعامل و همکاری ادارات و نهادها با دستگاه قضایی شهرستان دانست و گفت: امروزه شهرستان زرند در حوزه های پیشگیری از وقوع جرم، رسیدگی به دعاوی، تعیین تکلیف بسیاری از پرونده ها در اجرای احکام، صدور احکام مناسب جایگزین حبس، حمایت از حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال در رتبه ی بالایی از استان قرار گرفته و از این روی شکرگزار خداوند متعال هستیم.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    قوانین ارسال نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط  مدیریت صدای زرند منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا