دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر زرند

آمادگی شهرستان زرند برای اجرای طرح نوروزی «تفاوت و جذابیت»

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان زرند در دومین نشست این ستاد از تشکیل ۷ کارگروه ویژه در ستاد هماهنگی خدمات سفر خبر داد و گفت: شعار نوروزی شهرستات زرند تفاوت و جذابیت است و امیدواریم تمام دستگاههای عضو این شعار را محقق نمایند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان زرند در دومین نشست این ستاد از تشکیل ۷ کارگروه ویژه در ستاد هماهنگی خدمات سفر خبر داد و گفت: شعار نوروزی شهرستات زرند «تفاوت و جذابیت» است و امیدواریم تمام دستگاههای عضو این شعار را محقق نمایند.

 

mohammad eslami961027به گزارش صدای زرند محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی زرند هم از برگزاری جشنواره سفره های هفت سین در ۱۵ اسفند و جشنواره‌های احمداباد – آماچو در روستای ختم و جشنواره ده اصغر از چهارم تا دوازده هم فروردین خبر داد و گفت: سال ۹۷ سال برگزاری ۲۵ جشنواره در سراسر شهرستان زرند است و امیدواریم موضوع زرند شهر جشنواره‌ها در کشور بنام زرند مصوب گردد.

 

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند نیز با اشاره به کسب رتبه بالای شهرستان در دو سال اخیر در حوزه ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: مهمترین فصل گردشگری کشور در ایام نوروز رقم می‌خورد و از آنجا که شهرستان زرند در مسیر مسافران نوروزی به مقصد مشهد مقدس می باشد این فرصت را برای استقبال شایسته از گردشگران و انجام خدمات متفاوت مغتنم می شماریم و تلاش خواهیم کرد که اقامت بیشتری در شهرستان زرند داشته باشیم.

 

فرماندار زرند افزود: در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد ۲۰ واحد بوم گردی و دو واحد سفره‌خانه سنتی و یک واحد اقامت بصورت خدمات هتلینگ هستیم و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این ظرفیت‌ها را ایجاد نماییم.

 

انتهای پیام/