فرمانده سپاه ناحیه زرند:

نقش تربیتی حضرت زهرا(س) در تاریخ بی‌نظیر است/مظلومیت شهدای روحانی زرند مضاعف است

فرمانده سپاه ناحیه زرند گفت: نقش تربیتی حضرت فاطمه زهرا(س) در تربیت فرزندان در تاریخ بی‌نظیر است که باید به عنوان الگو برای همه زنان و دختران تبیین شود.

فرمانده سپاه ناحیه زرند گفت: نقش تربیتی حضرت فاطمه زهرا(س) در تربیت فرزندان در تاریخ بی‌نظیر است که باید به عنوان الگو برای همه زنان و دختران تبیین شود.

 

yadvareh behesh vahdat961201 10

سرهنگ “علی اکبر شاهرخی” در حاشیه یادواره ۳۸ شهید والامقام منطقه بهشت وحدت زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا(ع)، اظهارداشت: حضرت فاطمه(ع) مادر و همسر بزرگی بودند که در کنار همسر مبارزه میکردند و از سویی دیگر فرزندانی همچون امام حسن(ع)، امام حسین(ع)، حضرت زینب(س) و ام کلثوم(س) تربیت کردند.

 

وی در ادامه نقش همسری حضرت زهرا(س) را مورد اشاره قرار داد و ابرازداشت: ایشان مایه آرامش حضرت امیرالمومنین(ع) در منزل بودند به گونه‌ای که وقتی حضرت وارد منزل می‌شدند تمام ظلم‌ها و ستم‌ها که بر ایشان شده بود در سایه آرامش خانه تحت الشعاع قرار می‌گرفت.

 

فرمانده سپاه ناحیه زرند افزود: حضرت صدیقه طاهره(س) از لحاظ خانه‌داری هم نمونه بودند به گونه‌ای که حتی در روز شهادتشان، قبل از ظهر از بستر بیماری بلند شدند و به خانه و فرزندان رسیدگی کردند به گونه‌ای که همه تصور کردند ایشان شفا یافته در حالی که فقط حضرت علی(ع) میدانستند که حضرت زهرا(س) شوق رفتن دارند.

 

وی حضرت زهرا(س) را در تربیت بی‌نظیرترین در عالم توصیف و خاطرنشان ساخت: ایشان زینبی را تربیت کردند که انقلابی را در مبحث کربلا ایجاد کرد و هرگز کسی در مسیر حرکت کاروان‌ها و در طول واقعه کربلا ندید که ایشان خم به ابرو بیاورد.

 

سرهنگ شاهرخی اضافه داشت: فاطمه(س) حسینی را تربیت کرد که آن گونه واقعه عاشورا را رقم زد، حادثه‌ای که در جهان ماندگار شد و هنوز تداوم دارد.

 

وی با بیان اینکه امروز آرامش، گمشده بشریت است و کجا را بهتر از وجود والای حضرت فاطمه(س) برای الگوگرفتن می‌توان یافت تا این آرامش به جامعه بازگردد، تصریح داشت: در کنار مسائل مبارزاتی و خطبه‌های جانسوز  حضرت زهرا(س) نباید نقش مادری، تربیتی و همسری ایشان تحت الشعاع باشد بلکه باید به عنوان الگو برای همه زنان و دختران تبیین شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه زرند مظلومیت شهدای روحانی زرند را چندین برابر بیشتر از مظلومیت دیگر شهدای شهرستان عنوان کرد، تأکید کرد: منطقه بهشت وحدت زرند ۶ شهید روحانی دارد.

 

وی بیان کرد: مرور یاد کردن نام  شهدا و تجلیل و تکریم از خانواده‌های آن عزیزان یک رسالت نه تنها برای مسئولان بلکه برای تمامی اقشار جامعه است.

 

سرهنگ شاهرخی با عنوان اینکه امروز باید دست کسانی را بوسید که در سخت‌ترین شرایط فرزندان خود را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کردند و در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند تا هم اکنون ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار بتواند از دستاوردهایش دفاع کند و در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد، ادامه داد: همه باید بدانیم که امروز نگاه طمع کارانه دشمنان همچنان به نظام و انقلاب اسلامی ما وجود دارد و یکی از راه های اصلی برای مقابله با این توطئه‌ها، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و الگوسازی زندگی این عزیزان برای نسل‌های جوان و آینده دار این سرزمین است .

 

yadvareh behesh vahdat961201 1

yadvareh behesh vahdat961201 2

yadvareh behesh vahdat961201 3

yadvareh behesh vahdat961201 4

yadvareh behesh vahdat961201 5

yadvareh behesh vahdat961201 6

yadvareh behesh vahdat961201 7

yadvareh behesh vahdat961201 8

yadvareh behesh vahdat961201 9

yadvareh behesh vahdat961201 11

yadvareh behesh vahdat961201 12

 

انتهای پیام/