شهردار شهر زرند:

عملیات خاک برداری و آسفالت بلوار پارسیان زرند آغاز شد

شهردار شهر زرند از آسفالت پروژه های بلوار پارسیان، بلوارشهید تهامی و خیابان ۲۰ متری محرم زرند ظرف چند روز آینده خبر داد.

شهردار شهر زرند از آسفالت پروژه های بلوار پارسیان، بلوارشهید تهامی و خیابان ۲۰ متری محرم زرند ظرف چند روز آینده خبر داد.

 

asfalt

به گزارش صدای زرند، “محمدرضا مهدلو” در حاشیه بازدید از این پروژه ها، با بیان اینکه تلاش در راستای رفاه و آسایش شهروندان از وظایف شهرداری است، اظهارداشت: یکی از وظایف ما ایجاد بسترهای مناسب فرهنگی، خدماتی، تفریحی و عمرانی برای شهروندان می باشد.

 

وی خواستار تسریع در پروژه های تعریف شده در سال ۹۶ شد و تصریح کرد: ما به عنوان متولیان اصلی خدمت رسانی به شهروندان باید در طرح های عمرانی نگاه کارشناسانه تری به پروژه ها داشته باشیم تا بتوانیم اعتماد مردم به شهرداری بیش از پیش جلب نماییم.

 

شهردار شهر زرند از ادامه عملیات خاک برداری بلوار شهید تهامی و پل و بلوار پارسیان خبر داد و خاطرنشان ساخت: سعی داریم با تلاش و پیگیری های مجموعه شهرداری این دو پروژه را قبل از سال جدید به بهره برداری برسانیم و در این راه نیازمند همراهی و همیاری همه شهروندان می باشم.

 

وی در ادامه از مراحل زیرسازی و خاک برداری خیابان ۲۰ متری محرم نیز بازدیدکرد و اذعان داشت: این معبر نیز ظرف چند روز آینده زیر پوشش آسفالت قرار گیرد.

 

مهدلو در ادامه از مراحل ساخت سرویسهای بهداشتی پارک شهید بازدید و خواستار رعایت استانداردهای لازم در زمینه ساختمانی شد و اذعان داشت: رعایت استانداردهای لازم در پروژه ها و قطعات بکار رفته در آنها باید در دستور کار شهرداری و دفتر فنی این نهاد قرار گیرد.

 

انتهای پیام/