رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند:

جشنواره غذاها و شیرینی های سنتی در زرند برگزار می شود

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند از برگزاری جشنواره غذاها و شیرینی های سنتی در شهرستان زرند خبرداد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند از برگزاری جشنواره غذاها و شیرینی های سنتی در شهرستان زرند خبرداد.

 

ghaza sonati

به گزارش صدای زرند، “محمد اسلامی” در نشست هماهنگی جشنواره شیرینی ها و غذاهای سنتی با بیان اینکه جشنواره غذاها و شیرینی های سنتی با حضور دکتر مینایی از چهره های برجسته صنعت غذایی کشور به مدت دو روز و از تاریخ ۱۷ اسفندماه در خانه باغ ارجمند روستای خیرآباد برگزار خواهد شد و تمهیدات لازم جهت رقابت بین تمام آشپزان و شیرینی پزان فراهم خواهد شد، اظهارداشت: برنامه ریزی جهت برگزاری این رویداد بصورت استانی انجام شده است.

 

وی افزود: طی زمان برگزاری جشنواره مقدمات همکاری شهرستان زرند و شرکت کاله نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند با اشاره به برگزاری موفق جشنواره چلوگوشت زرندی از معرفی سید عباس مسعودی سرآشپز زرندی و مجری توانمند سیمای کرمان به عنوان دبیر اجرایی این رویداد خبر داد، تصریح داشت:امیدواریم که به تمامی اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کنیم.

 

رضا نورالدینی معاون عمرانی فرماندار شهرستان زرند نیز در این نشست به برگزاری ۹ جشنواره در سال ۹۶ اشاره کرد، گفت: دستگاه اجرایی تمام تلاش خود را برای برگزاری این جشنواره ها بکار خواهد گرفت.

 

وی از ایده مردمی کردن جشنواره ها استقبال کرد و تأکید کرد: تمام جشنواره های شهرستان در سال ۹۶ به صورت مردمی و با حمایت مردم برگزار شده است.

 

معاون عمرانی فرماندار شهرستان زرند همچنین با اشاره به مهم بودن نقش جشنواره ها در تحقق اقتصاد مقاومتی، اضافه داشت: پس از جشنواره های احمدآباد اتفاقات بسیار خوبی در آن روستا افتاده است که یکی از این اتفاقات خوب ثبت ملی حمام احمدآباد می باشد.

 

وی از روستای خیراباد به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری تاریخی یاد کرد و گفت:بزودی یکی از بهترین واحدهای بوم گردی استان در این روستا به بهره برداری میرسد

به گزارش صدای زرند، دهیاری روستای خیرآباد نیز از آمادگی اهالی برای برگزاری یک جشنواره باشکوه خبر داد.

 

انتهای پیام/