معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زرند:

واحد بوم گردی ارجمند بزودی در زرند افتتاح می شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زرند از افتتاح واحد بوم گردی ارجمند در زرند خبرداد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زرند از افتتاح واحد بوم گردی ارجمند در زرند خبرداد.

 

bazdid961204

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” در بازدید سرزده از مکان برگزاری جشنواره غذاها و شیرینی های سنتی با بیان اینکه خوش حالیم خانه ارجمند به زیباترین واحدبوم گردی استان کرمان تبدیل می شود، اظهارداشت: بزودی شاهد افتتاح این واحد بوم گردی بسیار زیبا در سطح استان خواهیم بود.

 

صادق زاده در بازدید میدانی از مکانهای تاریخی روستای خیرآباد، خاطرنشان ساخت: یکی از بزرگترین جشنواره های غذا و شیرینی های سنتی بصورت استانی همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) در این مجموعه کم نظیر و به همت اداره میراث فرهنگی شهرستان و اتاق اصناف برگزار خواهد شد.

 

“محمد اسلامی” رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان زرند نیز در این بازدید اذعان داشت: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز این جشنواره فرصتی است تا تمام فعالان حوزه غذایی و نیز تولیدکنندگان سوهان و شیرینی های سنتی استان مرغوبترین و با کیفیت ترین تولیدات خود را به معرض بازدید و قضاوت مردم قرار دهند.

 

وی از مشارکت مردمی به عنوان نقطه قوت این جشنواره نام برد و افزود: با توجه به رضایت استاندار از جشنواره قبلی خیرآباد در حال انجام مقدمات برای حضور دوباره استاندار و تعدادی از مدیران ارشد استان و نمایندگانی از وزارت خانه ها هستیم.

 

به گزارش صدای زرند، جشنواره غذاها و شیرینی های سنتی در ۱۷ و ۱۸ اسفندماه سال جاری در روستای تاریخی خیرآباد برگزار خواهد شد و همه ی فعالان این دو حوزه باید سریعا ثبت نام و محل نمایش محصولات خود را انتخاب نمایند.

 

انتهای پیام/